Alanya'da Motosiklet Patladı. 2 Yaralı.

Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
evet şimdi şunu söyleyeyim ben bir motorun çayır çayır yandıgınıgördüm ( başka yerde ve başka zamanda bu motosiklet için deyil sölediyim ).
şimdi şöle oluyor benzin hortumundaki çatlaktan benzin akıtıyor ve o tutuşuyor.
birde şayit oldugum başka bir olay var eski javalardan birinin bujisi gevşekti sanırım motor çalışırken buji fırlıyor benzın tankını deliyor. motor istop edınce nesi vardiye baktıklarında bujinin fırladıgını ve epey bir benzın döküldüyünü fark ediyorlar arkadaşlar, allahtan onlar tutuşmadı.
ama bu durum bunlara benzemiyor. bence bomba patlatıldı. zaten bir terör örgütü bu tatil yörelerınde bu tarz eylemler yapacagını bildirmişti.
haberdeki yorumlarda sadece panik yapılmasın diye uydurulan saçmalıklardır.
motorsiklet cip ile otomobil arasında patlamış sanırım bombada motorda imiş. epeyde dagılmış güzelim cipte telef olmuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
277
duyumlarımıza göre olayın motosiklet veya lpg ile alakası yok. olay aslında tamamen farklıymış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst