- Katılım
- 13 Mar 2016
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar herkese merhaba motosikletim Fazer 8 24 saat kadar park lambaları açık kaldığından akü komple bitmiş içinde vrla yuasa ytz10s akü var Kontağı açtığımda hiçbişey gelmedi arabadan takviye yapıp eve kadar 20 km geldim stop edip tekrar kontağı açtığımda ekran geldi marş gıy gıy yaptı basamadı kuru tip akü olduğu için tekrar şarj ettirsem düzelir mi yada bunların ömrü sulu tiplere göre daha mı uzundur