Aküm park lambaları açık kaldığından bitti

Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
5
Arkadaşlar herkese merhaba motosikletim Fazer 8 24 saat kadar park lambaları açık kaldığından akü komple bitmiş içinde vrla yuasa ytz10s akü var Kontağı açtığımda hiçbişey gelmedi arabadan takviye yapıp eve kadar 20 km geldim stop edip tekrar kontağı açtığımda ekran geldi marş gıy gıy yaptı basamadı kuru tip akü olduğu için tekrar şarj ettirsem düzelir mi yada bunların ömrü sulu tiplere göre daha mı uzundur
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Arkadaşlar herkese merhaba motosikletim Fazer 8 24 saat kadar park lambaları açık kaldığından akü komple bitmiş içinde vrla yuasa ytz10s akü var Kontağı açtığımda hiçbişey gelmedi arabadan takviye yapıp eve kadar 20 km geldim stop edip tekrar kontağı açtığımda ekran geldi marş gıy gıy yaptı basamadı kuru tip akü olduğu için tekrar şarj ettirsem düzelir mi yada bunların ömrü sulu tiplere göre daha mı uzundur
Yavaş şarj ettir, sırf bu akü zayıflaması yüzünden şarj aleti aldım, telefon gibi bittikçe dolduracam :queen:
 
Katılım
12 Kas 2017
Mesajlar
231
20 km de sarj etmesi gerekir. En azından 1-2 marş basacak kadar. Akü kaç senelik, şarj dinamosunda sorun olmasın ??
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
5
20 km de sarj etmesi gerekir. En azından 1-2 marş basacak kadar. Akü kaç senelik, şarj dinamosunda sorun olmasın ??
2 yıllık lambalar açık kaldığı için bıttı şarj dinamosunda sıkıntı olacağını sanmıyorum yarın bi şarj ettircem bakalım bu güne kadar tık demedi biraz daha binseydim düzelirdi sanırım yada akü ömrünü tamamladı
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
2 yıl akü ömrü için kısa bir süre değil bu yüzden tam boşaldığı için 20km yeterli olmamıştır. Şarj cihazı ile daha çok dolar ama önümüz kış ve soğukta akü randımanı da düşer çok güvenme derim.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
2 yıllık lambalar açık kaldığı için bıttı şarj dinamosunda sıkıntı olacağını sanmıyorum yarın bi şarj ettircem bakalım bu güne kadar tık demedi biraz daha binseydim düzelirdi sanırım yada akü ömrünü tamamladı

İyi bakılan bir akü 2 yılda kolay kolay ömrünü tamamlamaz. Fakat yazın 3-4 ay binilip kışın hiç şarj edilmeden yatırılan bir akünün 2. kışı çıkarması çok zordur.

Kaç km değil de kaç dakika motoru sürdüğünüz (şarj süresi) önemli, dediğiniz gibi ise yeterli şarj olmamış olabilir.

En güzeli aküyü tam şarj edip denemektir. 1 amper bir akü şarj cihazı ile ortalama 10-12 saat, 0,5 amper bir cihaz ile ortalama 20-24 yavaş şarj yapılmalı.

Şarj aleti ne tavsiye edersiniz? Kışa girmeden bi tane alayım istiyordum ben de..

3 yıldır ataba marka ekonomik basit bir cihaz kullanıyorum, memnunum.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Aküyü sök akücüde 12 saat aralıksız şarj ettir kendine gelecektir. Ben 2 kez bu yöntemle kurtardım hala çalışıyor. Bu arada şarj etmek için para ödemiyorsunuz rica etmeniz yeterli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst