akü ve şarj sorunu

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
ya abiler yardim edin babam gece 5 te ise gidecek ve motorun akusunde sorun var daha demin oldu elektronik atesleme calismiyor basiyom basiyom motor calismiyor abiler tık diyor duruyor tık diyor duruyor :pale: aku bitmis diyecem ama daha motor 2 haftalık bu kdr cabuk bitmis olamaz acaba burda arkadasın dedigi gibi temassızlık mı var soketten bahsettmis soket nedir yhaaa elle duseltilebilirmi :cherry:ya acil cvp lasım motoru gece 5 e kdr hazır hale getirmem lasım :salut:

hemen sokete yüklenme soketlerin temassızlığı küçük bir ihtimal çin markalımotosikletlerin aküleri çok güvenilir değil durduğu yerdede bitmiş olabilir öncelikle yapman gereken ayak marşı ile çalıştırıp bir süre çalıştırarak akünün şarj etmesini sağlamak ayak marşı yoksa bir arkadaşının yada tanıdığının yardımıyla arkadan ittirerek( vurdurarak) çalıştırman muhtemelen aküyü şarj ettikden sonra sorun büyük ihtimalle hallolur..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hemen sokete yüklenme soketlerin temassızlığı küçük bir ihtimal çin markalımotosikletlerin aküleri çok güvenilir değil durduğu yerdede bitmiş olabilir öncelikle yapman gereken ayak marşı ile çalıştırıp bir süre çalıştırarak akünün şarj etmesini sağlamak ayak marşı yoksa bir arkadaşının yada tanıdığının yardımıyla arkadan ittirerek( vurdurarak) çalıştırman muhtemelen aküyü şarj ettikden sonra sorun büyük ihtimalle hallolur..

sagol abi ayak marsıyla calıstırıp sarj etmeyi denerim:cat: benim motorla basima gelmedik iş kalmadı bu kanuni adamı hasta eder :pr:yhaa gecende otobana cıktım motoru acıyorum ibre 100 u gosteriyor bi baktım ayna yerinden fırladı olcak is degil ya ayna hıza dayanamadı hava rusgarlıda degildi :pr:bide motorun hacmi cok buyuk araba kdr yer kaplicek nerdeyse :pr: o kdr hacim yapmıslar benzin deposu cok ufakkk olcak is degil yhaaa motor buyuk ama benzin deposu kucuk:pr:depo bisim eski mobiletin yani 52 elektornigin 4 te 1 kdr :pr:3 gunde bir depoyu doldurtuyom o kdr asırı gezmememe ragmen :pr:daha alalı 2 hafta oldu ama bıktım bu kanuniden :pr:daha sayayımmı depoyu fullleyince bensin akıtıyorrrrr :pr:evvv petrol ofisi gibi kokuyorrrr :pr:aklıma geldikce yasarımmm daha bu baslangıcc bide en gıcık oldugum egzostan ii bir ses verimi alamıyorummmm :pr:yaa bazı arkdaslar demisti allaha yakın kanuniye uzak ol die simdi anlıyorum onları :pr:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
sagol abi ayak marsıyla calıstırıp sarj etmeyi denerim:cat: benim motorla basima gelmedik iş kalmadı bu kanuni adamı hasta eder :pr:yhaa gecende otobana cıktım motoru acıyorum ibre 100 u gosteriyor bi baktım ayna yerinden fırladı olcak is degil ya ayna hıza dayanamadı hava rusgarlıda degildi :pr:bide motorun hacmi cok buyuk araba kdr yer kaplicek nerdeyse :pr: o kdr hacim yapmıslar benzin deposu cok ufakkk olcak is degil yhaaa motor buyuk ama benzin deposu kucuk:pr:depo bisim eski mobiletin yani 52 elektornigin 4 te 1 kdr :pr:3 gunde bir depoyu doldurtuyom o kdr asırı gezmememe ragmen :pr:daha alalı 2 hafta oldu ama bıktım bu kanuniden :pr:daha sayayımmı depoyu fullleyince bensin akıtıyorrrrr :pr:evvv petrol ofisi gibi kokuyorrrr :pr:aklıma geldikce yasarımmm daha bu baslangıcc bide en gıcık oldugum egzostan ii bir ses verimi alamıyorummmm :pr:yaa bazı arkdaslar demisti allaha yakın kanuniye uzak ol die simdi anlıyorum onları :pr:

Arkadaşım sen hani Elite ile CBR 125 tokatlıyodun.. Millete rest çekiyodun..
Nolduu??

Sorununa cevabım, aynı sorun benim popcorn'da da oldu.. Konjektör arızası olabilir.. Konjektör bozuksa, akü şarj etmiyordur..
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
aslında sadece kanunmi değil bütün çin markaları aynı keawayından tut regal raptoruna kadar çin malı motosikletlerden uzak durmak lazım :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında sadece kanunmi değil bütün çin markaları aynı keawayından tut regal raptoruna kadar çin malı motosikletlerden uzak durmak lazım :cat:

yhaa abi kanunin cin malı varda bisimki turk malı yhaa yoksa babama turk malı die kakaladılarmı nerden anlayabilirz bunun turkmu cin malı mı oldugunu gerci ben anladım 100 de 100 cin malıı :pr: gına geldii bu motorla ugrasmaktan ama yinede bunu ogrenebilcegimiz bir yol varmi :silent:

Arkadaşım sen hani Elite ile CBR 125 tokatlıyodun.. Millete rest çekiyodun..
Nolduu??

Sorununa cevabım, aynı sorun benim popcorn'da da oldu.. Konjektör arızası olabilir.. Konjektör bozuksa, akü şarj etmiyordur..

ben onu gırgırına demistim :cherry:cbr nereye kanuni nereye antikanuniiiiiiiii motor babamın olması 1 dk durmayıp satcem allahıma :pr::p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst