- Katılım
- 1 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,750
ya abiler yardim edin babam gece 5 te ise gidecek ve motorun akusunde sorun var daha demin oldu elektronik atesleme calismiyor basiyom basiyom motor calismiyor abiler tık diyor duruyor tık diyor duruyorale: aku bitmis diyecem ama daha motor 2 haftalık bu kdr cabuk bitmis olamaz acaba burda arkadasın dedigi gibi temassızlık mı var soketten bahsettmis soket nedir yhaaa elle duseltilebilirmi :cherry:ya acil cvp lasım motoru gece 5 e kdr hazır hale getirmem lasım :salut:
hemen sokete yüklenme soketlerin temassızlığı küçük bir ihtimal çin markalımotosikletlerin aküleri çok güvenilir değil durduğu yerdede bitmiş olabilir öncelikle yapman gereken ayak marşı ile çalıştırıp bir süre çalıştırarak akünün şarj etmesini sağlamak ayak marşı yoksa bir arkadaşının yada tanıdığının yardımıyla arkadan ittirerek( vurdurarak) çalıştırman muhtemelen aküyü şarj ettikden sonra sorun büyük ihtimalle hallolur..