akü ve konjektör sorunu

Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
346
motorun akü ve konjektör bağlantısını yaptıktan sonra motor çalışmıyor,ancak bu elemanları motor üzerinden sökünce ayak marşı ile alıyor ve göstergeler farlar hiçbirisi çalışmıyor şu anda tuhaf bir durum ancak böyle,bakmadığım aşağı yukarı birşey kalmadı desem doğru olur beyin,bobin,anahtarlar,kablo tesisatının bir bölümü bunlara baktım ama gözle gözüken bir şey bulamadım.İşin kötü tarafı farlar ve gösterge panelinin çalışmaması bu duruma bir çare bulabilirmiyiz arkadaşlar çok kafamı kurcalamaya başladı:pale:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
55
jawa638.gif
Selam problemi hala çözemediysen ve motorun Jawa 350 ise elektrik tesisatı konusunda bu şemadan faydalanabilirsin. Normalde bu şemaya göre Jawa 350, akü olmadan çalışmaz, ama özel bir bağlantıyla akü olmadan çalıştırılabilir diye biliyorum. Eğer aküsüz çalışıyorsa, senden önceki sahibi bu şekilde bir bağlantı yapmış olabilir ve bu yüzden ön panel çalışmıyor olabilir. En iyisi sen şu şemaya bir göz at ve motosikletindeki tesisatla karşılaştır. Kolay gelsin. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst