- Katılım
- 4 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,414
- Motosikleti
- BWS 100
- Konu Yazar
- #1
SELAM lar Abilerim, ablalarım, kardeşlerim...
--------------
Sizlere birkaç sorum olacaktı....
Bu motosikletin(151RS) en az 1 sene yattı hiç kullanılmadan, tabi aküde zarar görmüş,
motor akü ile çalışmıyor ayak marşından çalıştırdım. şarj olsun diye
şarj oldu ama daha sonra ki çalıştırmalarımda akü zayıf kalıyor motoru çalıştıramıyor ama döndürüyor. Arada gezerken stop edip marşa bastımmı tak çalışıyor, tekrar stop edip çalıştırdınmı aynı sorun ZAYIF. Pek önemli bir sorun değil ama yinede sorun
(tüm elektronik aksam sağlam farlar sinyalizasyon vs.)
birde akünün yerini bilmiyorum fotoğraflar ekliyorum
Yardımcı olursanız sevinirim...
---------------
sizlere bir sorum daha olacaktı
resimdeki hortum nedir abilerim boşta duruyor ağzı kapalı tıpası var onu çıkardımmı içinde benzin var bu hortumun nedir bu varmı bilginiz???
--------------
Sizlere birkaç sorum olacaktı....
Bu motosikletin(151RS) en az 1 sene yattı hiç kullanılmadan, tabi aküde zarar görmüş,
motor akü ile çalışmıyor ayak marşından çalıştırdım. şarj olsun diye
şarj oldu ama daha sonra ki çalıştırmalarımda akü zayıf kalıyor motoru çalıştıramıyor ama döndürüyor. Arada gezerken stop edip marşa bastımmı tak çalışıyor, tekrar stop edip çalıştırdınmı aynı sorun ZAYIF. Pek önemli bir sorun değil ama yinede sorun
birde akünün yerini bilmiyorum fotoğraflar ekliyorum
Yardımcı olursanız sevinirim...
---------------
sizlere bir sorum daha olacaktı
resimdeki hortum nedir abilerim boşta duruyor ağzı kapalı tıpası var onu çıkardımmı içinde benzin var bu hortumun nedir bu varmı bilginiz???