Akü ve Boştaki hortum Sorunu???(151RS)

Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
SELAM lar Abilerim, ablalarım, kardeşlerim...
--------------

Sizlere birkaç sorum olacaktı....
Bu motosikletin(151RS) en az 1 sene yattı hiç kullanılmadan, tabi aküde zarar görmüş,
motor akü ile çalışmıyor ayak marşından çalıştırdım. şarj olsun diye
şarj oldu ama daha sonra ki çalıştırmalarımda akü zayıf kalıyor motoru çalıştıramıyor ama döndürüyor. Arada gezerken stop edip marşa bastımmı tak çalışıyor, tekrar stop edip çalıştırdınmı aynı sorun ZAYIF. Pek önemli bir sorun değil ama yinede sorun:)(tüm elektronik aksam sağlam farlar sinyalizasyon vs.)
birde akünün yerini bilmiyorum fotoğraflar ekliyorum
Yardımcı olursanız sevinirim...

---------------
sizlere bir sorum daha olacaktı

070320093132.jpg


resimdeki hortum nedir abilerim boşta duruyor ağzı kapalı tıpası var onu çıkardımmı içinde benzin var bu hortumun nedir bu varmı bilginiz???

070320093052a.jpg


070320093122a.jpg


070320093102a.jpg


070320093072a.jpg


070320093082a.jpg
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
İlk aldığından beri ortum sürekli öyle sallantıdamıydı?::huuuh::

yok sallantıda değildi bu zaten 1 sene falan yattı motor
motosiklet benim değil abimin
yattıktan sonra çıkardığımızda böyleydi geçmişini bilmiyorum
silindirin yanında orta sehpa nın oralarda sallanıyordu foto çekmek için dışarı çıkardım
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ya o karbiratördeki şamandra hortumu kapalı kalsın acarsan şamandıradaki benzin boşa akar yerinden çıkmış onu içeri bi yere monte et.
akün bitmiş dolmaz bi tane al 45 ytl fln sanırım onun cilesi cekilmez
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
ya o karbiratördeki şamandra hortumu kapalı kalsın acarsan şamandıradaki benzin boşa akar yerinden çıkmış onu içeri bi yere monte et.
akün bitmiş dolmaz bi tane al 45 ytl fln sanırım onun cilesi cekilmez

teşekkürler yardımın için içerlerdeydi monte etmeye çalışayım
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ya o karbiratördeki şamandra hortumu kapalı kalsın acarsan şamandıradaki benzin boşa akar yerinden çıkmış onu içeri bi yere monte et.
akün bitmiş dolmaz bi tane al 45 ytl fln sanırım onun cilesi cekilmez

önceki scooterimde oradan sarkan bir hortum vardı ama hava filtresinden geliyordu.hortumun içerisinde yağlı su birikirdi servis hortumun ucunu açıp arasıra boşaltmam gerektiğini söylemişti.yalnız bu şekilde etrafı yay ile çevrili değildi:silent:
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
akünün yeri tam ayagını bastıgın yerin orası paspası kaldırdıgında bi kutucuk goruceksın o kutucugun ıcınde olması lazım
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
akünün yeri tam ayagını bastıgın yerin orası paspası kaldırdıgında bi kutucuk goruceksın o kutucugun ıcınde olması lazım

aynen ben de oyle biliyorum bizim dükkandaki asya scooter in de ayak koyduğumuz yerde bi kutuda akü azcık ara bulursn

aküye gelince 1 yıl yattıysa motor hiç iflah olacağını sanmıyorum al bi tane deli olma ayak marşıyla :pr:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bu tip motorlarda ayak bastıgın yerde akü fakat o kadar yatınca işine yaramaz yenisini alman lazım o hortumda yerinde olması lazım heralde yatıcak diye yerinden söktüler bi bakım ister sanırım motor :)
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
o gibi hortumların bir diğer özelliğide sulu akülerde sanırım aküden sızan eden asitli suyun motora zarar vermeden dışarı akması için oluyo ama seninkinden benzin akıyosa ondan değildir tahminim:)
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
önceki scooterimde oradan sarkan bir hortum vardı ama hava filtresinden geliyordu.hortumun içerisinde yağlı su birikirdi servis hortumun ucunu açıp arasıra boşaltmam gerektiğini söylemişti.yalnız bu şekilde etrafı yay ile çevrili değildi:silent:

benim scooter de de war o hortum..

arkadaşın dediği gibi hawa flitresinden geliyor..arasıra boşaltıyoruz..:wiinkk:

ama burdan konuşmayla olmaz genede bi servise sor..:wiinkk:

bide bi zamet oralari gazyagi ile temizlersen..:p:pale:

motorun eliyüzü bi açılsın..:cat: :wiinkk::)
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
akünün yerini buldum teşekkürler
şeytanicadının dediği gibi o hortum karbüratör hortumu tam silindir in oraya gidiyor ve içinde saf benzin var
hava filtresinin hortumu değil büyük iht.

birde bu hava filtresini temizlemem gerekiyor işyerinde hava tutucam havayı içinden dışına tutmam gerekiyor heralde
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
30
sarkan hortum karbüratörün karterindeki pis benzini ve biriken suyu boşaltmaya yarar,arada bir temizlenebilir. şasedeki bağlantı yerinden çıkmış,yerini bulman biraz zor olabilir ama herhangi bi yere bağlayabilirsin.boşalan akünü değiştirmen daha iyi olacaktır.şarj etmeyle uğraşma pek hayır çıkmaz..:))
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
benimkide hala sarkık duruyor öyle. nereye monte edicem bilmiyorum. ittiriyorum, geri çıkıyo sürekli. ustaya sordum karbüratörden geliyo bişe olmaz dedi.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
ya o hortum hep öyle sarkık durur onu arka taraf doğru koy aşağıya sarkıt o hortum karburatörde kalan pis benzini boşaltmak için aküde paspasın hemen altında ;) kolay gelsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst