- Katılım
- 30 Eki 2020
- Mesajlar
- 1,314
- Konu Yazar
- #1
Bugün sabah hem biraz o taraflarda işim olduğu için hem de kilometre yapayım rodaj bitsin düşüncesiyle Şile tarafına gittim, dolandım geldim.
Akşam yağmur yağarken döndüm, zemini kauçuk gibi bir malzemeden olan otoparka girdim. Otoparkın sonunda motosikletlerin konduğu yere kadar geldim tam sağ yapıp park yerine gireceğim. Yağmur yağmasından mütevellit tam sağ yapacağım yerde su varmış, ben de tam önümde olması sebebiyle göremedim çünkü park yeri neresi boş diye bakınarak gelmiştim, bomboş, dümdüz otopark sonuçta.
Sağ yapıp kilitleyeceğim yere koymak için debriyajı hafif salıp gazı vermemle yürüme hızından birazcık daha hızlı giderken (10km anca, yok) arka teker mi yanladı, ön mü kitledi ne olduğunu anlayamadan motosikleti kucağıma aldım resmen giderken. E malum 170 kg motoru ıslak zeminde fazla tutamadım dizimde, beraber yere indik. 5 10 km hızla giderken yanlayınca. Bugüne kadar '' len bu aks korumalar motor bloğu korumasından çok geride, düşsem önce blok takozu değer bunlar iş yapamaz ki zaten diyordum ama sağ olsunlar yaptılar. Bende de hatırladığım kadarıyla kask yere değmedi, montun sliderinde ince bir çizgi var şimdi mi oldu onu da bilmiyorum.
Tek sıkıntı sol tarafa düştüğüm için vitesi kontrol edeyim dedim, daha önce de huyumdur hiç kasksız marş basmadığım için debriyajın vitesin kasksız sesini bilmiyorum. O arada kaskı çıkarmıştım taksam da psikolojik olarak vitesin sesi çok kemikli geldi bana. Hepsinin fotoğraflarını ekleyeceğim şimdi alta.
Bir de blok koruma takozuyla radyatör hortumu çok yakın gibi geldi gözüme, normalde böyle miydi bilmiyorum ama değiyorlar birbirlerine ufaktan. En fazla 10 km ile giderken sizce o takozun yamulma ihtimali var mıdır?
Olması mümkün bir sıkıntı var mı aklınıza gelen, yazabilir misiniz? Kendim kontrol edebileceklerimi yarın edeyim, bu hafta içi zaten servise gideceğim gittiğim zaman söylediğiniz şeyleri de bir kontrol ettiririm.
[/url][/IMG]
Arka takoz sanki üstünden ince bir zımparayla geçmişim gibi oldu değdiği yerde, bir de ön ve arka aks korumanın stickerları fırladı, sebebini çözemedim fırlamasının orası anlık daralıp tekrar esneyemez, metal malzeme. Bu takozlar hasar alınca gerilip esneklik payını falan kaybediyorsa şu aks korumaları da değişeyim yakın bir zamanda bilgisi olan varsa konu hakkında.
[/url][/IMG]
Sticklerlarda sıkıntı yok
[/url][/IMG]
Viteste sıkıntı olduğunu düşünmüyorum, büyük ihtimal psikolojik ama normal halini de hatırlamadığım için yükleyeyim.
Gün boyu gez, akşam evine gelmişken motosikleti koyacağım yere 3 metre kala zeminden bir öpücük al
Dilerim hepimizin en büyük kazası bu seviyede olur.
Çok soru sordum biliyorum ama bu aletler hakkında henüz teknik bir bilgim yok, elimin altında 0 km hali de olmadığı için bakıp karşılaştıramıyorum. Şöyle sağına soluna bakınca bir sıkıntı yok devam diyemiyorum. Yarın otobana çıkınca mesela ''ulan kesin sola çekiyor bu ya'' diyeceğim muhtemelen çekmese de. Şimdiden fikir belirten herkese teşekkürler.
Geçen gün otoparkta devirdim diyenlere bir saydırmışlardı forumda, valla ne oldu nasıl oldu anlayamadan ben de aralarına katıldım otoparkta devirenlerin.
Akşam yağmur yağarken döndüm, zemini kauçuk gibi bir malzemeden olan otoparka girdim. Otoparkın sonunda motosikletlerin konduğu yere kadar geldim tam sağ yapıp park yerine gireceğim. Yağmur yağmasından mütevellit tam sağ yapacağım yerde su varmış, ben de tam önümde olması sebebiyle göremedim çünkü park yeri neresi boş diye bakınarak gelmiştim, bomboş, dümdüz otopark sonuçta.
Sağ yapıp kilitleyeceğim yere koymak için debriyajı hafif salıp gazı vermemle yürüme hızından birazcık daha hızlı giderken (10km anca, yok) arka teker mi yanladı, ön mü kitledi ne olduğunu anlayamadan motosikleti kucağıma aldım resmen giderken. E malum 170 kg motoru ıslak zeminde fazla tutamadım dizimde, beraber yere indik. 5 10 km hızla giderken yanlayınca. Bugüne kadar '' len bu aks korumalar motor bloğu korumasından çok geride, düşsem önce blok takozu değer bunlar iş yapamaz ki zaten diyordum ama sağ olsunlar yaptılar. Bende de hatırladığım kadarıyla kask yere değmedi, montun sliderinde ince bir çizgi var şimdi mi oldu onu da bilmiyorum.
Tek sıkıntı sol tarafa düştüğüm için vitesi kontrol edeyim dedim, daha önce de huyumdur hiç kasksız marş basmadığım için debriyajın vitesin kasksız sesini bilmiyorum. O arada kaskı çıkarmıştım taksam da psikolojik olarak vitesin sesi çok kemikli geldi bana. Hepsinin fotoğraflarını ekleyeceğim şimdi alta.
Bir de blok koruma takozuyla radyatör hortumu çok yakın gibi geldi gözüme, normalde böyle miydi bilmiyorum ama değiyorlar birbirlerine ufaktan. En fazla 10 km ile giderken sizce o takozun yamulma ihtimali var mıdır?
Olması mümkün bir sıkıntı var mı aklınıza gelen, yazabilir misiniz? Kendim kontrol edebileceklerimi yarın edeyim, bu hafta içi zaten servise gideceğim gittiğim zaman söylediğiniz şeyleri de bir kontrol ettiririm.
Arka takoz sanki üstünden ince bir zımparayla geçmişim gibi oldu değdiği yerde, bir de ön ve arka aks korumanın stickerları fırladı, sebebini çözemedim fırlamasının orası anlık daralıp tekrar esneyemez, metal malzeme. Bu takozlar hasar alınca gerilip esneklik payını falan kaybediyorsa şu aks korumaları da değişeyim yakın bir zamanda bilgisi olan varsa konu hakkında.
Sticklerlarda sıkıntı yok
Viteste sıkıntı olduğunu düşünmüyorum, büyük ihtimal psikolojik ama normal halini de hatırlamadığım için yükleyeyim.
Gün boyu gez, akşam evine gelmişken motosikleti koyacağım yere 3 metre kala zeminden bir öpücük al
Dilerim hepimizin en büyük kazası bu seviyede olur.
Çok soru sordum biliyorum ama bu aletler hakkında henüz teknik bir bilgim yok, elimin altında 0 km hali de olmadığı için bakıp karşılaştıramıyorum. Şöyle sağına soluna bakınca bir sıkıntı yok devam diyemiyorum. Yarın otobana çıkınca mesela ''ulan kesin sola çekiyor bu ya'' diyeceğim muhtemelen çekmese de. Şimdiden fikir belirten herkese teşekkürler.
Geçen gün otoparkta devirdim diyenlere bir saydırmışlardı forumda, valla ne oldu nasıl oldu anlayamadan ben de aralarına katıldım otoparkta devirenlerin.
Son düzenleme: