- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
şimdi, bitkiler güneş ışınlarından aldığı karbonu fotosentez vasıtası ile bünyesine depoluyor ya; hani sonra biz odunu yakarken o depolanmış karbon ısı enerjisi olarak açığa çıkıyor.
e şimdi biz güneş ışınlarındaki karbonu yapay olarak depolayamıyor muyuz? bitkinin ifa ettiği fotosentez görevini biz teknolojik olarak gerçekleştiremiyor muyuz? kaç para ulan bi fotosentez makinası?
var mı bilgisi olan?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------
biraz gogıl araması yaptım. şunu iddia ediyorum: geleceğin temiz enerji elde etme yöntemi bu.
millet deli gibi yapay fotosentez makinesi yapmak için uğraşıyormuş.
şerefsizim benim aklıma gelmişti. neden biz ülke olarak böyle şeylerle uğraşmıyoruz, anlamış değilim.
e şimdi biz güneş ışınlarındaki karbonu yapay olarak depolayamıyor muyuz? bitkinin ifa ettiği fotosentez görevini biz teknolojik olarak gerçekleştiremiyor muyuz? kaç para ulan bi fotosentez makinası?
var mı bilgisi olan?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------
biraz gogıl araması yaptım. şunu iddia ediyorum: geleceğin temiz enerji elde etme yöntemi bu.
millet deli gibi yapay fotosentez makinesi yapmak için uğraşıyormuş.
şerefsizim benim aklıma gelmişti. neden biz ülke olarak böyle şeylerle uğraşmıyoruz, anlamış değilim.