Sürekli değiştiği için takip etmek zor, ama İsrail de papa da kankimiz oldu artık. Sorun değil yani. En azından tekrar düşman ilan edilene kadar. Kim bilir belki yarın, belki yarından da yakın.Rusların santralin %49 unu İsraile satılmayacağının garantisi alınmışmıdır acaba