- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 4,199
- Konu Yazar
- #1
Akıllı telefonları 4k video çekiyor,20 megapiksel filan diye övünsenizde biz motorcular için gereksiz bir övünme olucaktır.Bu telefonları kaskımıza takamıyor motosikletimize sağlam bir aparat bulup sabitlemeye korkuyorsak ne anlamı var demeyelim çünkü teknolojiyi üreten yabancılar gene onunda çözümünü kendileri üretmişler
Edindiğim bilgiye göre şu telefon tutacağı üreten markanın sitesi
http://www.velocityclip.com/
bu ebay sitesindeki satışı
http://www.ebay.com/itm/Velocity-Clip-Universal-Smartphone-Accessory-/271344351624
3M yapışkanı ve telefonu tamamen kavrayan sıkılıştırma ayarıyla çok sağlam duruyor.
Edindiğim bilgiye göre şu telefon tutacağı üreten markanın sitesi
http://www.velocityclip.com/
bu ebay sitesindeki satışı
http://www.ebay.com/itm/Velocity-Clip-Universal-Smartphone-Accessory-/271344351624
3M yapışkanı ve telefonu tamamen kavrayan sıkılıştırma ayarıyla çok sağlam duruyor.