Akıllı telefonu kask'a sabitleme aparatı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Akıllı telefonları 4k video çekiyor,20 megapiksel filan diye övünsenizde biz motorcular için gereksiz bir övünme olucaktır.Bu telefonları kaskımıza takamıyor motosikletimize sağlam bir aparat bulup sabitlemeye korkuyorsak ne anlamı var demeyelim çünkü teknolojiyi üreten yabancılar gene onunda çözümünü kendileri üretmişler:p



Edindiğim bilgiye göre şu telefon tutacağı üreten markanın sitesi
http://www.velocityclip.com/


bu ebay sitesindeki satışı
http://www.ebay.com/itm/Velocity-Clip-Universal-Smartphone-Accessory-/271344351624


3M yapışkanı ve telefonu tamamen kavrayan sıkılıştırma ayarıyla çok sağlam duruyor.

Smaller_product_pic_grande.png

69254_542791955752921_1243097098_n_grande.png

51075_1_grande.jpg

51075_2_grande.jpg
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
telefonumu yapıştırmak yemedi :D yoksa 120fps 1080p hangi aksiyon kamerası çekiyor? :D go pro var o da neredeyse telefonumu aldığım fiyata :D
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
435
tek sorunun rüzgar sesi olacağını düşünüyorum. aksiyon kameralarındaki mikrofonlar daha farklı ve onlara rüzgar sesini engelleyecek aparatlar takılıyor. mesela, şu tüylü şeyler :D
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
tek sorunun rüzgar sesi olacağını düşünüyorum. aksiyon kameralarındaki mikrofonlar daha farklı ve onlara rüzgar sesini engelleyecek aparatlar takılıyor. mesela, şu tüylü şeyler :D

selamlar o tüylü şeyler rüzgar başlıkları fakat motosiklette çıktığımız hızlarda yalnızca o rüzgar başlıkları değil takılan harici mikrofon uçar. ayrıca uçmayacak şekilde de monte etsek o rüzgarları mutlaka alır. en iyi şekil rüzgar gelmeyen depo üstüdür. yine bi hava gürültüsü gelir fakat kaska taktığımız gibi olmaz.
o rüzgar sesi gelecek arkadaş.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
http://www.aliexpress.com/store/product/Universal-Car-Windshield-Mount-Stand-Holder-for-iPhone-Mobile-Phone-GPS-PDA/1123059_1746551627.html
Bende bu aparatı kullandım bi kaç videoda fakat ses olayı çok kötü ve açıyı bi türlü tutturamadım :p

http://www.aliexpress.com/store/product/Bike-Bicycle-Handlebar-Mount-Holder-For-Camera-Bike-camera-bracket-2014-New-style-Handlebar-Mount-Holder/1123059_1659618851.html

Şu an böyle bişey kullanıyorum aynanın somun kısmındaki lastiğin üzerine yada koruma demirinin orda iş yapıyor çektiklerimden




Yukarıdakiler 7 dolarlık aparat ile NikonL20 ile çekilmiş



Bu ikiside Sony xperia tipo telefon ile ekşın kemsiz bu iş olmuyor kısaca..:rendeer: telefon tutucu aparatı kullanılırken vakum kısmı iz

bırakmayan mavi bant ile güçlendirilmiştir..:p
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
güzel konu tuttum yalnız telefon kaskda çok kötü durmuyormu gögüs için aparat yokmu
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Bende deniyorum aynı şeyi yalnız bendeki aparat navigasyon tutacağı gibi. Bir türlü açı yakalayamadım. Depo üstünden tut devir saatinin üstündeki cama kadar denedim ama yok olmadı :( 250cc geçiş yapacağım için camera alıp para harcamak istemiyorum. Denemeye devaM..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst