Akıllı Cep Telefonu,Ama Hagisi?

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bu günlerde kendime şu dokunmatik ekranlı,akıllı telefonlardan almak istiyorum.
Ancak bu konuda bilgi fakiriyim:pale:
Aşağıda beğendiğim 3 telefondan hangisi sizce daha uygun?
Yada,Abi sen onları boşver şunu al diyeceğiniz,bir model varmı?
Ancak fiyatı 1000 TL.yi geçsin istemiyorum.

http://www.hepsiburada.com/Liste/sa...?productId=telcepsams8600w3&categoryId=371946
http://www.hepsiburada.com/Liste/no...spx?productId=telcepnokn800&categoryId=371946
http://www.hepsiburada.com/Liste/sa...px?productId=telcepsams7500&categoryId=371946
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Dun aksam ayni soruyu bu ise cok kafa patlatan kardesime danistim.
Bana piyasadaki en iyi fiyat performans cihazinin huvai x5 oldugunu gozum kapali alabilecegimi soyledi. Huvai nin yazilisini bilmiyom okundugu gibi yazdim :p
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
samsung wave bada işletim sistemini kullanıyo..2 de böyleydi ama 3 de ne oldu bilmiyorum. nokia tarih sahnesinden çekildi...en mantıklısı diğer samsung galaxy...ne alırsanız alın iphone almayacağınıza göre android işletim sistemi olsun..

bana sorarsanız ben hiç almam..evet güzel aletler ama zaten her anımız internette...biraz kendi kendimize kalmamız lazım...bir de devlete vergi kazandırmak istemem:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Söyleyecektim hangisidir ama
söylemeyeceğim vaz caydım uğraş dur şimdi
Artvin'e gürcistana giderken shadowcuları almıyormuş necati,hava kaçırtdığımızı iddia ediyor
pehhhh
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
4GB kontratlı iPhone al, operatörü fark etmez, modeli de fark etmez.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
NACATİK 35 abi
yaş gereği abi diyorum.ama şöyle bir düşündüm amca dede falan desekde olabilir :queen::queen::queen: :queen:( yanlışım yoksa kısa zaman önce dede oldun.)
neyse konuyu sulandırmayalım. neden dokunmatik? ekrarı zarar görünce telefonun yarısı kadar tamir üçreti ödeyeceksin.
bende bu sektörden bir çalışanım ve kendi arkadaşlarım dahil dokunmatik telefon kimseye önermiyorum.alanların da ne için aldıını merak ediyorum.
abi ben sana farklı bir telefon öneriyim.
blackberry .
modellerini incele ihtiyaclarına hangisi cevap veriyorsa gözün kapalı al.menuniyetinide bi çayla ilete bilirsin :))
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Abi benim elektronik eşyaya aşırı duyarlılığım var :p Yani piyasayı hep takip ederim laptop olsun telefon olsun vs vs ..

Ben Turkcell2in sunmuş olduğu T20 orjinal adı (huawei 8800) kullanıyorum. Akıllı telefon diyince şimdilerde akla sadece android ve ıphone sürümleri geliyor. Ama biliyosunuz ki ıphone oldukça tuzlu gönül isterki ıphone 4S sahibi olalım ama biraz fazla fiyatı :p Ama yeterince kaliteli ve güncel diyebiliriz.

şimdi senin konuya gelirsek, şimdiye kadar hangi samsung kullandıysam (Akıllı telefon değil) zamanında E250, D900i, C3310(Dokunmatik) hiç randıman alamadım, E250 çok yavaştı ve D900i ekrandan 2 kere garantiye gitti 3. kez bozulduğunda telefonun garantisi bitmişti ve bende yaptırmadım telefoncular uçuk bi fiyat çekti ..


Samsung özellik bakımından alıp başını gider .. Ama ne kadar dayanır bilemem, kuzenim ve babam Samsung Galaxy ıce kullanıcısı ve gayet memnunlar ..

Sana önerim, Samsung galaxy ice ve türkcell'in yeni getirmiş olduğu T30 var .. (T30: android 4.0 işlemci İşlemci hızı 600 MHz RAM 256 MB ROM 512 MB 8.0 led flash'lı kamera vs vs .. ) Fiyatı 899 diyor nette ama daha kesin değil bunuda belirtmek isterim .. Bu teknoloji yorumcularının fikri ama türkcell daha fiyatı açıklamadı sanırım. Araştırman yada türkcellden fikir alman daha doğru olur ..

Benim T20 de 2.3 android flash'sız kamera ve işlemci T30 a göre yarı yarıya olduğuna göre. Sana samsung yada T30 önerebilirim.

Karar senin Dediğin gibi ben kullanmadım telefonları ! Ama internette araştırmalarım böyle diyor. Bana kalsa ben Samsung galaxy alırım .. Kararda senin parada, netteki yorumlarada pek bakma, git telefonculara al eline telefonu hangisi hoş güzel kibar ve işini görecek gibi geliyosa onu al..

Saygılar ..
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Söyleyecektim hangisidir ama
söylemeyeceğim vaz caydım uğraş dur şimdi
Artvin'e gürcistana giderken shadowcuları almıyormuş necati,hava kaçırtdığımızı iddia ediyor
pehhhh
Bak söylersen alacağım seni Batum'a giderken:queen:
Bizim Shadow cuar giderken popolarını seleden kaldıramadıkları için,osurmak için sağa çekip duruyorlar:)Yol bitmiyor kardeşim:)
 
Katılım
11 May 2011
Mesajlar
272
kesinlikle nokia almayın.Size tavsiyem;
sony ericcson xperia neo
sony ericcson xperia neo v
sony ericcson arc s
htc desire hd (kesin tavsiyem)
htc desire z bunları tavsiye edebilirim arc s hariç hepsini deneme fırsatım oldu ama ne olursa olsun nokia almayın ilerde pişman olursunuz. saygılar Emircan Coşkun İzmir
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
NACATİK 35 abi
yaş gereği abi diyorum.ama şöyle bir düşündüm amca dede falan desekde olabilir :queen::queen::queen: :queen:( yanlışım yoksa kısa zaman önce dede oldun.)
neyse konuyu sulandırmayalım. neden dokunmatik? ekrarı zarar görünce telefonun yarısı kadar tamir üçreti ödeyeceksin.
bende bu sektörden bir çalışanım ve kendi arkadaşlarım dahil dokunmatik telefon kimseye önermiyorum.alanların da ne için aldıını merak ediyorum.
abi ben sana farklı bir telefon öneriyim.
blackberry .
modellerini incele ihtiyaclarına hangisi cevap veriyorsa gözün kapalı al.menuniyetinide bi çayla ilete bilirsin :))

blackberry diyor ya..:)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
kesinlikle nokia almayın.Size tavsiyem;
sony ericcson xperia neo
sony ericcson xperia neo v
sony ericcson arc s
htc desire hd (kesin tavsiyem)
htc desire z bunları tavsiye edebilirim arc s hariç hepsini deneme fırsatım oldu ama ne olursa olsun nokia almayın ilerde pişman olursunuz. saygılar Emircan Coşkun İzmir
ülen bu HTC telefonuda yeni duydum:silent:
Ne kadar geri kalmışım teknolojiyi takip etmekte:cyclopsan
Halbuki bu cep telefonu denen meretlerin ataları yeni çıktığında ne çok takip ederdim.Birkaç ayda bir telefon değiştirirdim.:mrgreen:
Şimdi aval aval bakıyorum meretlere:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bak söylersen alacağım seni Batum'a giderken:queen:
Bizim Shadow cuar giderken popolarını seleden kaldıramadıkları için,osurmak için sağa çekip duruyorlar:)Yol bitmiyor kardeşim:)

Baba ben yolda giderken hallederim o işi
sen arkamda durma yeter
HTC alacaksın illakide android istiyorsan
bana kalırsa dokunmatik gereksiz ama sen bilirsin dost
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Baba ben yolda giderken hallederim o işi
sen arkamda durma yeter
HTC alacaksın illakide android istiyorsan
bana kalırsa dokunmatik gereksiz ama sen bilirsin dost
Enduro lar önde gider:p
Benim dokunmatik istememin nedeni,yazıların büyük olması ve arayanı gözlük takmadan görebilmek:)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
Benim sana önerim şu anda kullandığım ve forumu rahatlıkla gezebildigim mesaj yazabildigim xperia neo dur şiddetle tavsiye ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Enduro lar önde gider:p
Benim dokunmatik istememin nedeni,yazıların büyük olması ve arayanı gözlük takmadan görebilmek:)

Bu ara topuk vitesi projelendiriyorum shadowa malum bizde yok,
26 milimi 36 okumuşum kumpasta
acaba bendede yaşlılıkla karışık göz problemi olabilirmi? kafam takıldı ha
bu osuruk falan dedinya arada kıçta tutmuyor
ne etsekki?
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
92
asla nokia almayın. nokia akıllı telefonda batırdı. size android işletim sistemli, ekran boyutu büyük, sorunsuz çalışan ve fiyatı şu an 990 tl olan lg optimus black'i öneriyorum. 4 aydır kullanıyorum, hiçbir sıkıntı çıkarmadı. ekran parlaklığı da çok iyidir, buyrun;

http://www.hepsiburada.com/Liste/lg-optimus-black-p970-2-gb/productDetails.aspx?productId=telceplgopblack&categoryId=371946&SKU=TELCEPLGOPBLACK

https://www.google.com/search?q=lg+optimus+black&hl=tr&prmd=imvnsr&source=lnms&tbm=isch&ei=Lyp7T6y7J5O2hAfg5qlN&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CDsQ_AUoAQ&biw=1600&bih=799
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
Samsung galax ace güzel telefondur ekran camı çizilmezdir. Size tavsiyem alıcağınız telefon ne olursa olsun islemci hizi 1ghz ve üstü olsun anakartı adobe flash player destekli olsun ama ben telefonu kurcalarım custom romlar denerim oc yaparım uçarım diyorsan samsung gio derim bendede aynısı var sürekli kurcalarım fiyatıda oldukça makul
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst