- Katılım
- 24 Ara 2019
- Mesajlar
- 2,051
Yarım milyonluk motorlara binmek seneye gayet normal gibi olacak gibime geliyor milyonlara hazır olun bi c180 amg olmus 2milyon lira panigaleye 1milyon vermek çok mu yani :queen:
biliyorsunuz otomobil davası kaç senede ne hale geldi 2 yıl oldu sanırım.aynı durumun dolar euro kuruylada birleşince motosikletlerde aynı duruma 1 ay içinde düştü.clio 400 bin liraya satılırken multıstrada v4 300 bin 350 bin lira OLAMAZ.bu arayı yakalayanlar eylül ekim kasım ayında malı aldı götürdü.takip ettiğim bir motorcu bu 3 ayda heralde 100 tane v4 multi ve gs1250 vallahada billahada sattı.bu fiyatlar waşşşş aboo denebilcek bir durum yok artık.ederine geldi getirildi herkese geçmiş olsun.panigale v4s 550 bin sanırım gayet makul reno captur ford puma fiyatına alabilirsiniz
