Akıl almaz ilan fiyat değişimlerini burada toplayalım

Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Yarım milyonluk motorlara binmek seneye gayet normal gibi olacak gibime geliyor milyonlara hazır olun bi c180 amg olmus 2milyon lira panigaleye 1milyon vermek çok mu yani :queen:

biliyorsunuz otomobil davası kaç senede ne hale geldi 2 yıl oldu sanırım.aynı durumun dolar euro kuruylada birleşince motosikletlerde aynı duruma 1 ay içinde düştü.clio 400 bin liraya satılırken multıstrada v4 300 bin 350 bin lira OLAMAZ.bu arayı yakalayanlar eylül ekim kasım ayında malı aldı götürdü.takip ettiğim bir motorcu bu 3 ayda heralde 100 tane v4 multi ve gs1250 vallahada billahada sattı.bu fiyatlar waşşşş aboo denebilcek bir durum yok artık.ederine geldi getirildi herkese geçmiş olsun.panigale v4s 550 bin sanırım gayet makul reno captur ford puma fiyatına alabilirsiniz:) böyle söyleyince uygunmuş gibi oluyor:) 1600cc lik 520i 320i dediğin gibi 2 milyon bu civarı bu daha komik bir olay alan zaten gerriiizekalıı:queen:
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
1966 mustangler bug da kaldı mesela şuanda çok kaliteli antika bi mustang 1.2 1.3 milyon lira falan nerden baksan bi c180 parası eskiden 3 tane c180 parasıydı

Klasik araçlar değilde yeni model araçlardada bu mevcut mesela clk200 ler çok artmadı bana kalırsa cillop gibi araba 120-130 a alıp ömür boyu binilcek bi araba temiz bir palio falan almaya kalksak bu 80 den başlıyor fiyatlar öbürkü ay 90 civarı olucak, ama bu clk 200 böyle olmuyor aynı 120-130 civarında kalıyor.
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
biliyorsunuz otomobil davası kaç senede ne hale geldi 2 yıl oldu sanırım.aynı durumun dolar euro kuruylada birleşince motosikletlerde aynı duruma 1 ay içinde düştü.clio 400 bin liraya satılırken multıstrada v4 300 bin 350 bin lira OLAMAZ.bu arayı yakalayanlar eylül ekim kasım ayında malı aldı götürdü.takip ettiğim bir motorcu bu 3 ayda heralde 100 tane v4 multi ve gs1250 vallahada billahada sattı.bu fiyatlar waşşşş aboo denebilcek bir durum yok artık.ederine geldi getirildi herkese geçmiş olsun.panigale v4s 550 bin sanırım gayet makul reno captur ford puma fiyatına alabilirsiniz:) böyle söyleyince uygunmuş gibi oluyor:) 1600cc lik 520i 320i dediğin gibi 2 milyon bu civarı bu daha komik bir olay alan zaten gerriiizekalıı:queen:

o fırsatcı arkadaslardan birisi de benim fiyatlar patlamadan 2 3 hafta oncesıne yetiştirebildim nakitimi 140.000 lıraya 8bin kmde hatasız aldım motorumu şuanki fiyatı 250-300bin lira bandında kar varmı dersen bence kesınlıkle yok. Eylulde almıstım 16.600 dolara denk geliyor şuan 250bin lira sayarsak motoru 16.600 dolar etmiyor :)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Motor harici konuşacak olursak geçen sene 20 kg. torbasını 23 liraya aldığım kömür bu sene 75 lira olmuş ve de yok dedi dükkan sahibi. Geçen ay yoktu yani. Şimdi herhalde torbası 100 lira olmuştur!
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
benim geçen sene 40'a sıfır km aldığım motor 100 lira oldu.
bence çok da şaşırmayın. erken seçim olmazsa önümüzdeki sene r25 minimum 150-160 olur.

burada da realde de hep demiştim yine derim; diğer ülkelerin aksine bizim piyasada satan kaybeder alan kazanır.

keşke yanılsaydım. keşke.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
o fırsatcı arkadaslardan birisi de benim fiyatlar patlamadan 2 3 hafta oncesıne yetiştirebildim nakitimi 140.000 lıraya 8bin kmde hatasız aldım motorumu şuanki fiyatı 250-300bin lira bandında kar varmı dersen bence kesınlıkle yok. Eylulde almıstım 16.600 dolara denk geliyor şuan 250bin lira sayarsak motoru 16.600 dolar etmiyor :)

bnde 3 hafta önce aldım 142 ye 0km mt09.al sana 220 bin lira sat bana desen hayatta satmam.dolar karışığına çevirsem zaten kafayı yerim vinç ile eve koydururum.kar edilcek bi durum kalmadı o şekilde düşünmedim bile.bunu satıp mt10 alsan en basitinden 100 120 bin lira para lazım:) kar ettiğini sanan öyle bir zarar ediyorkiii:) pff kaplatcam şimdi müzelik oldu motorlar.sanada tavsiye ederim ayrıca izliyorum öyle zorlama artık:cherry: yavaş sür hakkını verme:cherry: şaka maka allah korusun pert etsen pulsar zor alırsın kazasız belasız cümlemize
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Tek bir araç veya evin satılamayacağı noktaya doğru hızla ilerliyoruz. Her şeye zam geldikçe sattıkları mallara sürekli zam yapanlar bir gün bakacaklar ki tek bir soran bile kalmamış.

Bir sonraki aşamada ise paraya sıkışan insanların aynı malları ucuza satılığa çıkarma dönemi başlayacak. Burada da kullanıcı değil de al-satçı olan uyanıklar stok yapmaya başlayacaklar. Bir süre sonra bir bakacaklar ki ucuza satılık mal ilanları çoğalmaya başlamış, onlar da panik halde elden çıkarmaya çalışacaklar. Bu da işte ekonomik çöküşe tekabül ediyor.

Özetle, kenarda paranız varsa döviz alıp bekleyin, acil değilse hiçbir şey almayın. Ne alırsan kârdır, hiçbir şeyin fiyatı ucuzlamaz, hep artar klişesinin bitmesine bir iki sene kaldı. Ha, düşmese bile enflasyona rağmen sabit kalacaktır ki yine bu da düşmesi demektir.
 
Katılım
10 Şub 2021
Mesajlar
39
arkadaşlar motor fiyatları bir yana zaten onu alamayacağız da benzinde uçtu gitti. olan motorlarımıza bile binemeyeceğiz maalesef :((
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
ben 2 aydır arsa, tarla ,daire bakıyorum, dağ başındaki tarlayı bile dolara bağlamış satıcılar :D yalnız atlanılan bir şey var ,vatandaşın alım gücü iyice düşünce ,malını değerinde nasıl satacaksın ? normal daireler bile 500 bin .1000 milyon tl arasında ,kredi isterse sıfır olsun, işi garanti olmayan kim kredi çekip alabilir ? devir tasarruf devri
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Yanlışınız var, bu döviz kuru ile sen ben almayacağız ama doları eurosu olan yabancı alabilecek. Ekonomik silahsız isgal gibi bir şey lan bu!

Bkz:filistin
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,520
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
20 Eylül ile 22 Ekim arası tarihlerde Merkez Bankası'nın piyasaya motosiklet sürerek piyasaya müdahelesini görebiliyoruz. 22 Ekim sonrası Reis canlı yayında açıklama yapıp motosiklet piyasasını tarumar etmiş.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
20 Eylül ile 22 Ekim arası tarihlerde Merkez Bankası'nın piyasaya motosiklet sürerek piyasaya müdahelesini görebiliyoruz. 22 Ekim sonrası Reis canlı yayında açıklama yapıp motosiklet piyasasını tarumar etmiş.

Bir eksik bilgiyi düzeltmek isterim; Piyasaya motosiklet süren Merkez Bankası iken Japon Baskonsoloslugu da durumu desteklemiş, canlı yayın konuşmalarından sonra motosikletler tutulamamistir.
 
Katılım
25 Ağu 2019
Mesajlar
243
Ben İstanbulluyum ama Ankara'da Ulusan'ın gerçekten kaliteli hizmet verdiğini duydum.

240.000 TL ilan girilen motor için cesaretimizi toplayıp aradığımızda "Kardo ona zam yaptık" deyip aynı gün 370.000 TL fiyat çekiyorlarsa ben yine satın alırım ama Ceo'dan depocuya tüm çalışanlara "İstikamet sağınız, dağılın marş marş" diye komut verip sürekli eziyet ederim. Şeyimi yüzlerine sürerim. Bekleme salonuna sı..p kakayla duvara "tommygun" yazdırırdım.

Abi alem adamsın :cherry: :cherry:
 
Katılım
10 Mar 2014
Mesajlar
435
Motosikleti
Kymco Xciting VS 400
Tiger 800 ya da 1050 almak için 39.000 km de 2009 model CBF600 ümü ilana koydum geçen hafta. ilanda''fiyat bana da çok uçuk geliyor ama almak istediğim motorun fiyatı da uçtuğundan ancak bu fiyata verebilirim'' gibi bir şey yazdım. inanın 82.000 TL yazmaya utandım ama sanırım ilandan kaldıracağım. TL borçlanmak için doğru zaman olduğunu düşünüyorum ama bu fiyatlara da motor alınmaz. bu mantıkla fiyatı arttırmak lazım ama daha fazlasını da istemeye yüzüm olmaz. bok gibi durum.
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
arkadaşlar motor fiyatları bir yana zaten onu alamayacağız da benzinde uçtu gitti. olan motorlarımıza bile binemeyeceğiz maalesef :((

Bir ay öncesine kadar 50tl lik benzin ile bir hafta işe gidip gelir üstüne kısa turlar atardım, simdi 2gunu çıkartmıyor..
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
50tllik benzin 3 yıl once yetıyordu günlük olarak fakat dürüstce soyleyebılırım ki 3. kopru yoluna video cekmeye cıktıgımda gunluk harcadıgım benzın 400 500 lira tutuyor. Bi insanın hobisi için 2 3 saatte 500 lira benzın parası vermesi üzücü hatta şöyle söyleyebilirim 2 gün önce whatsapp grubunda bi hesap yapmıştım onuda sızınle paylasayım.

7a0idu5.PNG
[/url][/IMG]
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Ben de niyeti bozup s1000 xr a niyetlendim. Gittim baktım niyetlenmedim, adamlar da ısrar etmediler satış vardı cunku. Dun aradılar böyle böyle ıdı bıdı zıdı vıdı... Ee dedim fiyat ? Yeni fiyat. Satılmadı diye aramaya basladınız demi dedim 1-2 sn lik suskunluk olustu :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst