akhisar dırak yarışları bir harikaydı.

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu sene yagmurların arasında güzel bir güne denk gelen akhisar dırak yarışları çok güzel geçti katılamayan arkadaşlar adına üzüldüm hala kulaklarım da vınlama sesleri duruyor. çok video çektim ama koymasını bilmiyorum bir kaç foto bari koyayım.
[img=http://img149.imageshack.us/img149/4390/sdc10202.th.jpg]


10 yaşındaki çocuk 125 cc sınıfı birincisi oldu

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst