- Konu Yazar
- #1
bu sene yagmurların arasında güzel bir güne denk gelen akhisar dırak yarışları çok güzel geçti katılamayan arkadaşlar adına üzüldüm hala kulaklarım da vınlama sesleri duruyor. çok video çektim ama koymasını bilmiyorum bir kaç foto bari koyayım.
[img=http://img149.imageshack.us/img149/4390/sdc10202.th.jpg]

10 yaşındaki çocuk 125 cc sınıfı birincisi oldu

[img=http://img149.imageshack.us/img149/4390/sdc10202.th.jpg]

10 yaşındaki çocuk 125 cc sınıfı birincisi oldu
Son düzenleme:


