Airbrush

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
çok güzel olmuş elinize sağlık
bu AİRBURUS nasıl yapılıyor tam olarak bilmeyen arkadaşlar için fotoğraflı yada video lu kısa bi anlatım yapabilirmisingene bu topiğe :cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Elemeğine hürmetim sonsuzdur.....:cat:

Güzel çalışma yapmışsın paşam.....:rendeer:

Fiyat konusuna bir değinsen..:wiinkk:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Emeğinize saygısızlık gibi algılama ama dün diskoverii çenılda adamın teki hot rod'a bi alev deseni yaptı,süperdi yaw,onu görünce bu alev deseni solgun gibi geldi valaa :)
Ama yinede iyi olmuşş desenler :cat:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Emeğinize saygısızlık gibi algılama ama dün diskoverii çenılda adamın teki hot rod'a bi alev deseni yaptı,süperdi yaw,onu görünce bu alev deseni solgun gibi geldi valaa :)
Ama yinede iyi olmuşş desenler :cat:

yorumun için çok teşekkür ederim. Tabi orjinal halini gösteremediğim için yorumnda haksız sayılmazssın ..makinada çekim yaparken yansıma yapılmaması için mat ayarda çekildi görüntüler.
Tabi discovery canal da adamların yapmuş olduğu teknik ila bizim yapmış olduğumuz teknik aynı.. sadece adamlardaki malzeme tamamen hazır oluyor(renk bazında..)

Katılıyorum bende merak ediyorum.

sanırım daha önce bir topic açmıştım bununla ilgili..Tamamen resimli Airbrush temel tekniklerini anlatan bir çalışmaydı..

Türkiyede şuana kadar bununla ilgili bir dergi yada kitap yok..Ben bu konuyla ilgili bir kitap hazırlıyorum.. yakında yayıncı bir kuruluşla anlaşabilirsek ..tamamen resimlerle donatılmış..Temel Airbrush yapmasını öğreten bir kitap yayınlamayı planlıyoruz...
yorumlarınız için teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Elemeğine hürmetim sonsuzdur.....:cat:

Güzel çalışma yapmışsın paşam.....:rendeer:

Fiyat konusuna bir değinsen..:wiinkk:

Fiyat konusu...:cherry: eğer yaptırmak isteyen arkadaşlar olursa özel mesaj atarlarsa konuyu ayrıntılı görüşebiliriz..

Ama şunu ifade edeyim.. İnanın türkiye şartlarına göre ayarlanmış makul ve kabul edilebilir fiyalar veriyoruz.. Bu gün Türkiyede evine ekmek götüremeyen insanları düşünürsek..Fiyatları çokta abartılı göstermeyi de uygun görmedik.
Yorumun içinde teşekkür ederim.

çok güzel olmuş elinize sağlık
bu AİRBURUS nasıl yapılıyor tam olarak bilmeyen arkadaşlar için fotoğraflı yada video lu kısa bi anlatım yapabilirmisingene bu topiğe :cat:




Burdaki link e tıklarsanız biraz bu konuyla ilgili bilgi alabilirsiniz sanırım..


http://www.motosiklet.net/forum/fotograflar/36171-airbrush-teknikleri.html
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
abicim sen paradan haber ver uygunsa biçok müşteri kazanırsın ama bi kaska 1000 ytl isteyenlerdensen...:farao:
bu arada eline sağlık iyi çalışma olmuş:cat:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
abicim sen paradan haber ver uygunsa biçok müşteri kazanırsın ama bi kaska 1000 ytl isteyenlerdensen...:farao:
bu arada eline sağlık iyi çalışma olmuş:cat:



Fiyat konusu... eğer yaptırmak isteyen arkadaşlar olursa özel mesaj atarlarsa konuyu ayrıntılı görüşebiliriz..

Ama şunu ifade edeyim.. İnanın türkiye şartlarına göre ayarlanmış makul ve kabul edilebilir fiyalar veriyoruz..öööle kaska 1000 Dölarlar falan diil. Bu gün Türkiyede evine ekmek götüremeyen insanları düşünürsek..Fiyatları çokta abartılı göstermeyi de uygun görmedik.
Yorumun içinde teşekkür ederim.
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
çok güzel bi çalışma olmuş emeğinize sağlık
umarım bunun gibi çalışmaların devamı gelir
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Foto makinasının çekimindenmiş heralde dediğin gibi bu resmi sonradan koymuşsun gördümde süpermiş seninkiside başarılar valaa

depoil8.jpg
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Güneşte cok tatli durmuş karanlıkta sönüktü ama böylesi super.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
51
bu alev desenlerini siyah motora yaptırdıktan sonra ruhsatta herhangi bir işlem yapılması gerkiyormu yani polis çeviripte bu ne hal ruhsatta siyah yazıyo ama alakası bile yok dermi??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst