Airbag Teknolojisinde Son Nokta..(Komik)

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Nette gezinirken bulduğum ve üzerine yorum yapılacak bir foto bence..
Ne kadar güvenli ki?..Kask yok tabi..
Alıntıdır.

54-airbag.jpg
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
eline saglık murat hocam

bu da kızılderilinin airbag olayı:mrgreen:

 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
enteresan valla iyi fikir ama adam herhalde denizeüyada göle gidiyor,yazın aynı resimleri adanada görmek mümkün millet göle serinlemeye gidiyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne Modeller Var Yauu :p :mrgreen:

Paylaşım İçin Eyvallah :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bence bu airbag değil Murat arkadaşım.Bu olsa olsa amfibik çıkarma mobilet'i:mrgreen:.Tüm piyadelere verip "Kim tutar sizi?" diyolardır.Amerikan işi yani:mrgreen:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
airbag ve komik kelimesini okuyunca hemen aklıma biz çıkgın türkler geldi ama yanılmışım kaliba
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hıyar herif sırtına şambrel geçireceğine kask tak kask..

bezelye beyinli..
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Üniversitelerde derslere konu olacak bir foto. İlginç ve komik. İnsanoğlu neler buluyor.:queen::queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Allah akıl versin ne diyeyim paylaşımına gurban olurum murat abee:rendeer:
Eyvallah İsocan...Gerçi bizler alışığız memlekettimizde ama bu yabancı olunca..
Şaşırdım ve güldüm inan..:cherry:
Amirim sence nasıl işe yararmı :queen::rendeer:
Sakın...Sakın...Sakın denemeye kalkma.
Senin için ancak bir tane panzer lastiği bulmak gerekecek..Yorma beni şimdi..:queen::queen:
hıyar herif sırtına şambrel geçireceğine kask tak kask..

bezelye beyinli..
şambrel lastiği sırtına geçirmese..Kafasına da kask taksa...Bu ilginçliği nasıl yakalayacaklardı ki paşam..
Kızmana gerek yok..Gülümse..Kahkaha at..Çünki bu yabancı..Yerli değil..
Bu aralar yabancı bezelyeler yok satıyo..:queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şambrel lastiği sırtına geçirmese..Kafasına da kask taksa...Bu ilginçliği nasıl yakalayacaklardı ki paşam..
Kızmana gerek yok..Gülümse..Kahkaha at..Çünki bu yabancı..Yerli değil..
Bu aralar yabancı bezelyeler yok satıyo..


murat abi ben çok gırgır biriyim her konuya şamata olsun diye yorum yapıyom..

zati bezelyeden anlamışındır..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Murat Gergerli arkadaş:mrgreen:
Şaane ayirbeg yapmış adamım kendine:cat: Ama kaza anında değilde önceden şişmiş sanırım yanlışlıkla, bir ayir beg kaç para biliyonmu:p
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
:mrgreen:çok güzel ya.o adam istediği kadar düşsün hiç bişey olmaz.en fazla yerinde zıplar durur:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst