- Konu Yazar
- #1
Antalyada oturup,15 yaşında bir lise öğrencisiyim. Uzun süredir motosiklet.net platformunu takip etmekteyim. Öncelikle lütfen önyargılı olanlar önyargısını kaldırsın.
Bu konuda ailemi ehliyet almaya,ardından motorumu almaya ikna etme sürecimi tek tek yazacağim. Kısaca uzun bir dönem olacak. 2018 Ağustos gibi ehliyete yazılmayı planlıyorum yapacağım şeyler olumlu sonuç verirse
Bilinçli birisiyimdir,ehliyetimi aldıktan sonra da ekipmanlarımı tamamlayacağım motorumu almaya yakın. Motorum da tahmin edebileceğiniz gibi,az yakan çok kaçan bir CBR125 veya lise ortamında bulunduğum için YBR125. Nerdeyse 1.5 yıllık bir başlık olacak bu başlık. Sizinde yardımcı olacak fikirlerinizi bekliyorum
Bu konuda ailemi ehliyet almaya,ardından motorumu almaya ikna etme sürecimi tek tek yazacağim. Kısaca uzun bir dönem olacak. 2018 Ağustos gibi ehliyete yazılmayı planlıyorum yapacağım şeyler olumlu sonuç verirse
Bilinçli birisiyimdir,ehliyetimi aldıktan sonra da ekipmanlarımı tamamlayacağım motorumu almaya yakın. Motorum da tahmin edebileceğiniz gibi,az yakan çok kaçan bir CBR125 veya lise ortamında bulunduğum için YBR125. Nerdeyse 1.5 yıllık bir başlık olacak bu başlık. Sizinde yardımcı olacak fikirlerinizi bekliyorum