Ailem Motor Almama İzin Vermiyor

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ailem motor almama karşı çıkıyor çok tehlikeli diyor bende siz güvenmezseniz motora bende motor ileri sürüş teknikleri eğitme olayım diyorum anlaşamıyoruz ailemle bu konuda....
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ailen seni anlamiyor bence.
Isin asli ben de anlamadim.
Eger buraya yazdigin gibi konusuyorsan bu son derece normal.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
aynı sorunu ben 4 sene çektim :) aslında hala aynı sorunu kısmen yaşıyorum çünkü evden motorla çıkıcağım zamanlar onların gözlerinden belli oluyo ki tedirginler...

ben bu durumda sana şunu tavsiye ederim, sürüş eğitimlerini al ama sadece 1 tanesini değil en az 2 olsun eğitimi aldıktan sonra ısrarlara baskılara devam ;)
ben yanımızdan motorlu geçse bak trafik yok, benzine zam gelse bak motor daha az benzinle daha çok gidiyo, egzoz sesi duyunca heyytt bee sese bak baba, ne zaman motor almaya gitcez, vb vb vb.. şeylerle caydırdım :D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ailen doğru söylüyor... Uzak dur:bounce:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Benim de ailem izin vermiyordu. Bir akşam eve motosikletle döndüm. Sadece hayırlı olsun dediler.
Tehlikeli olduğu konusunda aileniz haklı. Ancak bu tehlikeyi en aza indirmek, sürücülere bağlı olan bir durum. Sizin dikkatli olmanız bazen yetmeyebilir. Sonuçta her işte risk vardır.
Bence acele etmeyin, yavaş yavaş alıştırın. Ben ilk olarak motosikletten bahsettikten yaklaşık 1.5 yıl sonra aldım.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
banada izin vermediler sadece annem hatta babam alıcaktı :) a2 yi aldım motor için para biriktirdim ybr alıcaktım.. yok para yok o yok diye oyaladılar tabiri caizze bekledik 7 ay :) sonra bazı olaylar oldu kafam attı.. bu hafta araba bulucam. alıcanızmı bul tamam dediler pazartesi bakmaya basladım gelcek hafta salı anlastık cuma aldık :) 10 günde aldılar.. bende dövündüm durdum.. olay para o yok bu yok deyil..sadece ailemin korku ve endisesiymiş :)

yoksa hangi aile istemez cocugunun istedigi seyi almak..bence biraz caba göster ve ikna etmeye calıs ama yanında mutlaka 1 büyük olsun aileden destekci..
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
banada izin vermediler sadece annem hatta babam alıcaktı :) a2 yi aldım motor için para biriktirdim ybr alıcaktım.. yok para yok o yok diye oyaladılar tabiri caizze bekledik 7 ay :) sonra bazı olaylar oldu kafam attı.. bu hafta araba bulucam. alıcanızmı bul tamam dediler pazartesi bakmaya basladım gelcek hafta salı anlastık cuma aldık :) 10 günde aldılar.. bende dövündüm durdum.. olay para o yok bu yok deyil..sadece ailemin korku ve endisesiymiş :)

yoksa hangi aile istemez cocugunun istedigi seyi almak..bence biraz caba göster ve ikna etmeye calıs ama yanında mutlaka 1 büyük olsun aileden destekci..

Annem bana izin vemiyecek intihar ederim :queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
Motosiklet tehlikelidir,ailen seni bizden daha iyi tanır,Matrix adın motor kullanma konusunda beni de çekimser bıraktı. :)
 
Katılım
7 Ara 2012
Mesajlar
76
Matrix506,
bana motor alın deyince almazlar zaten, bu işin raconu yavaştan alıştırıcaksın.Git bi motor dergisi al(okumak için değil) salonun ortasına bırak, PCden motor videoları izle sürekli arada babanın duyacağı şekilde sesini yükselt (yanlışlıkla ses açılmış gibi) masaüstü resmin motor olsun, mesela önümüzdeki motosiklet fuarına katıl ve 2 torba broşür, dergi, mecmua topla onlarıda salonun ortasına bırak.Ama bu süreçte motor isteme ailenden uygun anı ve pozisyonu kolla.;)
Ve Zafere inan, güneşli günler
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
cbr 250 9000 tl :D git suzuki maruti al :D

10 Kere sorsalar araba mı motor mu diye..
9 kere motor derim.. 1 kere araba derim. oda ihtiyac olursa hastalık filan olursa..
araba motorun yaktıgının x4 yakar
masrafı da x5 olur
motora kıyasla..
benzin olmuş 5 lira , vergiler belli sigortalar belli..
motosikleti düzgün kullanırsan ondan kralı yok..
benim motosiklet 10.5 hp..
trafikte cıldırıyor millet 10 beygirlik motorla neler yapıyorum diye..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst