banada izin vermediler sadece annem hatta babam alıcaktı

a2 yi aldım motor için para biriktirdim ybr alıcaktım.. yok para yok o yok diye oyaladılar tabiri caizze bekledik 7 ay

sonra bazı olaylar oldu kafam attı.. bu hafta araba bulucam. alıcanızmı bul tamam dediler pazartesi bakmaya basladım gelcek hafta salı anlastık cuma aldık

10 günde aldılar.. bende dövündüm durdum.. olay para o yok bu yok deyil..sadece ailemin korku ve endisesiymiş
yoksa hangi aile istemez cocugunun istedigi seyi almak..bence biraz caba göster ve ikna etmeye calıs ama yanında mutlaka 1 büyük olsun aileden destekci..