Bir insanın hicmi kafası basmaz !
Hiç mi dusunmez yanındaki insanları...
Bu kadar beyin ozurlu olmak zorundamıdır ?
En arkadaski cocugun boynu koptu kopacak..
Ya dusse, arkadasn gelen arabanın altında kalsa..
Allah gostermesin.
Kucuk hesapların pesinden gidiyor ama bir insanı belkide evladını kaybedecek..
Ahmaklıgın bu kadarına pes !!!!!