Aile gezisi.. Pikniğe gittik.. (Resimli)

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
vay vay vayy...kardeşim ve ailesi...anne babanın ellerinden öperim kardeşim...yanlış bişi dicem..kanka artık manitayla gez ya...aileyle pikniğe gitme yaşını çoktan geçirdin sen...:queen:
Sağol abicim... Nerlerdesin be sen?? :p
Yaw mete_han abi, özele girme beaa.. Ben buraya hatunun fotolarını atsam beni döver bizim hatun.. :p:p
gitmeyin kardeşimin üstüne zaten dertli :p

topik almış başını gitmiş. 60. mesaja yaklaşıyor. sevdik biz bu pikniği :bounce:
Dertliyim dertli...
serhat abı senı sewerım artık aılenı de sewıyorum oleyy :reender:
Sağol abicim..
Serhatımı üzeni bende üzerim...yakarım üleynnn...:queen:
Heyt beeee.. Bana yamuk yapanı mete_han abim döver.. :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst