- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
- Konu Yazar
- #61
Sağol abicim... Nerlerdesin be sen??vay vay vayy...kardeşim ve ailesi...anne babanın ellerinden öperim kardeşim...yanlış bişi dicem..kanka artık manitayla gez ya...aileyle pikniğe gitme yaşını çoktan geçirdin sen...:queen:
Yaw mete_han abi, özele girme beaa.. Ben buraya hatunun fotolarını atsam beni döver bizim hatun..
Dertliyim dertli...gitmeyin kardeşimin üstüne zaten dertli
topik almış başını gitmiş. 60. mesaja yaklaşıyor. sevdik biz bu pikniği :bounce:
Sağol abicim..serhat abı senı sewerım artık aılenı de sewıyorum oleyy :reender:
Heyt beeee.. Bana yamuk yapanı mete_han abim döver.. :queen::queen:Serhatımı üzeni bende üzerim...yakarım üleynnn...:queen: