ahmetnr niğde-nevşehir-ürgüp-göreme

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
hayırlı olsun .. uzun yoldada kullandın .. bu saatten sonra seni tutabilene aşkolsun ...
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
harika kareler ahmet ilk uzunyol senin için yeni motorunla galiba ürgüp hep gitmek istedıgım yerlerden bir yer sayende gitmiş kadar oldum...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
156
Abi yeraltı kenti ile Ihlara vadisine gittinizmi? Oraları görmenizi çok isterdim. Gitmediyseniz çok şey kaçırmışsınız :( Resimler için saol.Ayağınıza sağlık.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Ahmet öncelikle motorun hayırlı olsun. Güle güle bin Allah kaza bela vermesin. Niğdeye kadar ve sonra Nevşehire gitmişsin ama, kemerhisarda su kemerlerini, roma havuzunu; Niğde çıkışındaki gümüşler manastırını gezmemişsin. Neler kaçırdığını bir bilsen... Neyse ilerde inşallah grup halinde gideriz. Selamlar.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Ahmet güzel yol yapmışsın dostum. Ramazan sonrası toplamda bir 1000 - 1200 km yol yapalım da kendimize gelelim dostum. Kendini ayarla :mrgreen:

Hadi görüşürüz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst