Ahmet öncelikle motorun hayırlı olsun. Güle güle bin Allah kaza bela vermesin. Niğdeye kadar ve sonra Nevşehire gitmişsin ama, kemerhisarda su kemerlerini, roma havuzunu; Niğde çıkışındaki gümüşler manastırını gezmemişsin. Neler kaçırdığını bir bilsen... Neyse ilerde inşallah grup halinde gideriz. Selamlar.