- Katılım
- 14 Ocak 2008
- Mesajlar
- 4,154
bu konunun bulandırılması için ölenlere pkk lı yakıştırması yapılmasını nedense yüreğim kabul etmiyor,
arkadaş vanda çadır içerisinde mütemadiyen yanarak ölenler de mi pkk lı ?
neyse kaçağa gidenler korucu,
dolayısı ile devlet ile işbirliği içerisindekiler.
kimse kendini parçalamasın ölenler terörist diye.
gazetelerde yazanlara göre bölge komutanları kaçağın nezaman, kimin tarafından yapılacağını biliyor.
zira kaçağı yapanlar korucular.
mesele istihbaratın nereden ne şekilde alındığı ?
mehmet baransu karakterinin iddiası çok vahim.
hele tayyibin açıklamaları daha vahim.
işi tsk nın üzerine yıkıp kendilerini kurtarma peşindeler gibi geliyor.
geçenlerde şike yasası yaygarası koparken şamil tayyar kişisi bu yasa geçsin istifa ederim demişti,
şimdi adı anılmıyor,
istifa ettiğini de hatırlamıyorum,
bülent arınç şahsiyetinin kendini düşürdüğü rezil durumdan komiklik yaparak kurtulmaya çalışmasını ise dudağımda acı bir tebessüm ile izledim.
hele tayyibin esad hakkında atıp tutarken sarfetttiği tamlamaların bumerang gibi kendisini vurmasını ise dudaklarımı ısırarak izledim.
zira kimin değirmenine su taşıdıkları ne güzel ortaya çıktı.
karakol basılıp gencecik kardeşlerimiz öldürülürken ne hissediyorsam bu olay için de aynı duyguları hissettim,
halen anlatamadık militarizm ile bir yere varılmaz diye.
bu arada çok lafı geçmedi ama "şarhoş atlar zamanı" isimli bir film var izeleyelim,
belki şu medya denilen karabasanın haricinde de biraz fikrimiz olur.
konuyu biraz dallandırdım farkındayım,
bu memleketin nasıl karakterdeki zahirde insanlar tarafından yönetildiğini biraz anlatmak istedim,
bir zamanlar onur ve haysiyet kavramları var idi bu coğrafyada ya da ben öyle sanıyorum.
kendime not: rusya ile yapılan doğalgaz anlaşmasının içeriği hakkında bilgi edinmeye çalış, karambole gitmesin.
arkadaş vanda çadır içerisinde mütemadiyen yanarak ölenler de mi pkk lı ?
neyse kaçağa gidenler korucu,
dolayısı ile devlet ile işbirliği içerisindekiler.
kimse kendini parçalamasın ölenler terörist diye.
gazetelerde yazanlara göre bölge komutanları kaçağın nezaman, kimin tarafından yapılacağını biliyor.
zira kaçağı yapanlar korucular.
mesele istihbaratın nereden ne şekilde alındığı ?
mehmet baransu karakterinin iddiası çok vahim.
hele tayyibin açıklamaları daha vahim.
işi tsk nın üzerine yıkıp kendilerini kurtarma peşindeler gibi geliyor.
geçenlerde şike yasası yaygarası koparken şamil tayyar kişisi bu yasa geçsin istifa ederim demişti,
şimdi adı anılmıyor,
istifa ettiğini de hatırlamıyorum,
bülent arınç şahsiyetinin kendini düşürdüğü rezil durumdan komiklik yaparak kurtulmaya çalışmasını ise dudağımda acı bir tebessüm ile izledim.
hele tayyibin esad hakkında atıp tutarken sarfetttiği tamlamaların bumerang gibi kendisini vurmasını ise dudaklarımı ısırarak izledim.
zira kimin değirmenine su taşıdıkları ne güzel ortaya çıktı.
karakol basılıp gencecik kardeşlerimiz öldürülürken ne hissediyorsam bu olay için de aynı duyguları hissettim,
halen anlatamadık militarizm ile bir yere varılmaz diye.
bu arada çok lafı geçmedi ama "şarhoş atlar zamanı" isimli bir film var izeleyelim,
belki şu medya denilen karabasanın haricinde de biraz fikrimiz olur.
konuyu biraz dallandırdım farkındayım,
bu memleketin nasıl karakterdeki zahirde insanlar tarafından yönetildiğini biraz anlatmak istedim,
bir zamanlar onur ve haysiyet kavramları var idi bu coğrafyada ya da ben öyle sanıyorum.
kendime not: rusya ile yapılan doğalgaz anlaşmasının içeriği hakkında bilgi edinmeye çalış, karambole gitmesin.