Ah şu polisler (ilginc)

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Görüntüye göre motosiklet sürücüsü cezayı fazlası ile hak etmiş durumda. Fakat polisle çekilmiş olan bu kareler çok lakayit bir durumu sergiliyor. Bir Türk polisine yakışacak durum değil. Açıkcası kınıyorum.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
İyi de zaten bu polis trafik polisi mi, araç trafik polisi aracı mı, trafik polisi araçlarında 154 Alo Trafik yazmaz mı, bundaki Polis İmdat 155 trafik polis araçlarında olmalı mı olmamalı mı :mrgreen: Ve bu hususu farketmeyen 15 yıllık polis olduğunu söyleyen, arkadaşın birine "adam ol" demeye çalışan arkadaşın da bunu farketmesi gerekmez miydi?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
arkadaşlar onun Anadolunun küçük bir ilçesinde iki ahbabın espiri mahiyetinde çekilmiş bir resim olduğuna eminim nedeni. İstanbul da bütün ekip arabalarında hangi ilçeye ait olduğu polis yazısını n yanında yazıyor, aynı şekilde diğer illerde de aynı şekilde o ilin yazısı olur. Ayrıca arabaya diikat ederseniz trafik polisinin kullandığı arabalarda ALO 154 yazar. Bu tamamen espiri mahiyetinde hatıra fotoğrafı. Bu topiğe koyan arkadaş bence keşke koymasaydı yanlış ve hata yapmış. Önce espiri yap sonrada millete malzeme olsun diye koy topiğe büyük hata
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst