Ah şu polisler (ilginc)

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Bi forumda denk geldi.GEncler akşam sefasında yakallnmışlar.Hep aynı polise mi yakalanıyorlar ne polisle hatıra fotoğrafı çektirmişler.

Polis cezayı cocuğun sortında yazıyor:queen::queen:



getattachmentcg3.jpg


getattachment1tn1.jpg


getattachment2fc6.jpg


getattachment3au7.jpg
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
ikisde mutlu güleryüzlü ya ara sıra fotolardan sonra nerede yaşadığımı unutuyorum... burası Türkiye :mrgreen: ceza yiyip mutlu olanıda ilk defa görüyorum ben hariç:p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
o kadar da değil.Polis veya jandarma Bu şekilde işlem yapmaya cesaret edemezler.Muhtemelen senaryo ve poliste motosikletçide birbirini tanıyor.Polis salakmı? o şekilde ceza yazacak ve fotoğraf çektirecek.Motosikletçi gitsin fotolarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulunsun direk meslekten ihraç ederler.Sonuçta cezai işlem uyguluyor ve vatandaşı küçük düşürücü eylem var.Bence tamamen saçma ve kasıtlı yapılan bir oyun sadece.
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
o kadar da değil.Polis veya jandarma Bu şekilde işlem yapmaya cesaret edemezler.Muhtemelen senaryo ve poliste motosikletçide birbirini tanıyor.Polis salakmı? o şekilde ceza yazacak ve fotoğraf çektirecek.Motosikletçi gitsin fotolarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulunsun direk meslekten ihraç ederler.Sonuçta cezai işlem uyguluyor ve vatandaşı küçük düşürücü eylem var.Bence tamamen saçma ve kasıtlı yapılan bir oyun sadece.

okadarda deyil tamam uydurma fotarafta o fotarfta o polisin ihraç edilmesını gerektircek bişey yok bu kadar abartmayın fotarafa bakınca ne oldugu anlasılıyo zati


BİDE O MOTARA ÇEZA YAZMAZLAR DİREK BAGLARLAR PİLAKASI YOK UYDURMA BU FOTARAF FEYK yani
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
133
Türkiyenin kasaba ve şehirlerini çoğunuz bilmezsiniz, ufak yerler olduğundan yörenin tüm devlet erkanını en ufak çocuk bile tanır, özellikle polisler bu halkın içinde yaşadığı için onlarla samimi olabiliyor ama suçu gördülermi de babalarını tanımıyorlar, bu resimler belki mizansen ama işin gerçeğide bu.

Dükkanının önüne park etmiş olan bir esnafa trafik polisinin şöyle bağırdığını duymuştum '' Ya himmet emmi kaldır şu arabanı buradan şimdi amir görecek fırça yiyeceğim senin yüzüden, himmet emmide bırak şimdi arabayı gel çay içelim'' ama sonuçta önce araba yerinden kaldırıldı sonra çay içildi.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Türkiyenin kasaba ve şehirlerini çoğunuz bilmezsiniz, ufak yerler olduğundan yörenin tüm devlet erkanını en ufak çocuk bile tanır, özellikle polisler bu halkın içinde yaşadığı için onlarla samimi olabiliyor ama suçu gördülermi de babalarını tanımıyorlar, bu resimler belki mizansen ama işin gerçeğide bu.

Dükkanının önüne park etmiş olan bir esnafa trafik polisinin şöyle bağırdığını duymuştum '' Ya himmet emmi kaldır şu arabanı buradan şimdi amir görecek fırça yiyeceğim senin yüzüden, himmet emmide bırak şimdi arabayı gel çay içelim'' ama sonuçta önce araba yerinden kaldırıldı sonra çay içildi.

Bence ideal olanda bu. Türkiye'nin her noktasında bu kalite yakalanamıyor malesef.
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
arkadaşlar yukardaki mesajlarda birisi sallamış biraz O kadarda değil öyle polisi mesleğinden ihraç ederlermiş miş de saçmalama kardeş Bir polisi mesleğinden ihraç etmek öyle o kadar basit değil bilip bilmeden yazma tamam yaş kaç bilmiyorum ama bana 14 veya l5 yaşlarındasın gibi geldi. biz 15 yıldır bu mesleğin içindeyiz tamam mı koçum aklını başına al.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
arkadaşlar ben buna bi forumda denk qeldim.ve başlık "ah şu polisler , yine kaptırdık " gibi bi şeydi.ve kimi ark. dedii küçük yerlerde birbirini tanır millet.

++ plaka olamasa bile ehliyetsizlikten yine yiyo...
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
arkadaşlar ben buna bi forumda denk qeldim.ve başlık "ah şu polisler , yine kaptırdık " gibi bi şeydi.ve kimi ark. dedii küçük yerlerde birbirini tanır millet.

++ plaka olamasa bile ehliyetsizlikten yine yiyo...

eger bu gercekse zaten köy yerindedir yada tanıyodur eniştesi fln dur memur o motor ist da olsa direk baglanır zaten, bu resimler fln sence aslı var mı?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Fake demeyin şuna, düzmece deyin lütfen. Hadi karşılığı olmayan bir kelime olsa neyse.

Bu arada resim cidden pek düzmece olmuş :p
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heheeh hem ceza ye hemde gül poliste ii poz vermiş ne güsel ya yazan memnun cezayı yiyen memnun :) komedi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst