Ah Şu Honda Cb 125 E

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
3 liralık motordan 5 liralık iş beklersen böyle olur..
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Benim cb 12.000 e gelmek uzere,koltuk sert,camurluk yerdeki suyu diz kapagina kadar alip atiyor.. bunlar harici sorun yok. Bu tur sikayetlerde bulunanlar apaciler. Mesela bu vatandasi face ten ekleyin apaci degilse gelin yuzume tukurun. Yok ybr ile 136 yapmis cb ile 122 yapmis bu ne sacma muhabbet? Ayrica findik kadar karburatorlu motorda ne arizasi yasamis bi yazsin bakalim? Bi suru ariza yasadim diyor tek bir ariza yazmamis? Kotu dedigi lastiklerle ben karda ana yolda geziyordum forumda resimleri de var.ayrica aralikta kar yagarken bile tek marş ;) bu adamin yasi kac bu arada? Merak ettim? Mobilden giriyorum goremiyorum bu vatandas hangi ilde? Motorun icinde yag oldugundan haberi var mi? Allah askina ferdi,murat? Hangimize yakin bu?kocaelideyse bizzat ben bulusup bakicam ne sorun varmis? Sonrada honda servisine gidip baslarina aticam motoru tabi gercekten ariza varsa. Ariza yoksa da artik caldigi vakit ve attigi palavra icin biseyler dusunuruz
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Benim cb 12.000 e gelmek uzere,koltuk sert,camurluk yerdeki suyu diz kapagina kadar alip atiyor.. bunlar harici sorun yok. Bu tur sikayetlerde bulunanlar apaciler. Mesela bu vatandasi face ten ekleyin apaci degilse gelin yuzume tukurun. Yok ybr ile 136 yapmis cb ile 122 yapmis bu ne sacma muhabbet? Ayrica findik kadar karburatorlu motorda ne arizasi yasamis bi yazsin bakalim? Bi suru ariza yasadim diyor tek bir ariza yazmamis? Kotu dedigi lastiklerle ben karda ana yolda geziyordum forumda resimleri de var.ayrica aralikta kar yagarken bile tek marş ;) bu adamin yasi kac bu arada? Merak ettim? Mobilden giriyorum goremiyorum bu vatandas hangi ilde? Motorun icinde yag oldugundan haberi var mi? Allah askina ferdi,murat? Hangimize yakin bu?kocaelideyse bizzat ben bulusup bakicam ne sorun varmis? Sonrada honda servisine gidip baslarina aticam motoru tabi gercekten ariza varsa. Ariza yoksa da artik caldigi vakit ve attigi palavra icin biseyler dusunuruz

Biz de yıllardan beri bağırıyoruz,motor kullanmasını bilmeyen adam motor alınca çinlilerin adı çıkıyo,ikidir çinli motor alıyorum acaba sağlamları hep banamı denk geliyor diye.Bakarsan bağ,bakmazsan göremezsin.Bilmem anlatabildim mi?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Biz de yıllardan beri bağırıyoruz,motor kullanmasını bilmeyen adam motor alınca çinlilerin adı çıkıyo,ikidir çinli motor alıyorum acaba sağlamları hep banamı denk geliyor diye.Bakarsan bağ,bakmazsan göremezsin.Bilmem anlatabildim mi?

Aynen oyle,ben 4 sene asya schooter kullandim 1 kere ariza yapmadi. Jinlun sakin ha dediler gittim aldim 1 lira masraf cikarmadi yolda birakmadi ki haziran sicaginda nefes aldirmadan gazi kapatip 2 kisi uzun yola da gittim,koye daga bayira da ciktim.. oyle dingiller gordum ki motor yagi denen seyden haberi yok, ben acip bakiyorum damla yag kalmamis diyorum adam bana "buna yag koymuyon bilaaaaader sadece benzinle calisiyo,sen bunu mobilet mi sandin?" Diyor :)
Memlekette boyleleri oldukca bu sonuclar kacinilmaz olacak. Allahtan butceleri hic 10.000 tl yi gecmiyor da gidip Ktm fln alip ona da bok atmiyorlar :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
demekki neymiş hondanın çinlilere karşı getirdiği motor çinlilerden dandik miş....

eee siz hala neyi konuşuyosunuz konuda o değilmi ahahahahha:queen:
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Konuşmayı herkes yapar,önemli olan motosikletini düzgün kullanmak ve sevmek.
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
Cinlilerden dandik oldugu kanisina nasil vardin?

''CDI = Bilgisayar Kontrollü Ateşleme'' sisteminin olmayışından olabilir mi? Halbu ki bir çok Çin'li tenekelerde (benim gözümde motosiklet, ama bazı marka tutkunları için...) CDI sistemi mevcut! E haliylede CDI sistemi yerine klasik ateşleme sistemi bulunduğundan, doğası gereği vuruntulu çalışacak, bunun sonucunda da; hem çok yakacak, hem ömrü kısa olacak (vuruntulu çalıştığından), hem de performans'sız olacaktır. Ama siz yine de ''kalite''li Honda'lara toz kondurmayıp, binmeye devam edin. Kalın sağlıcakla. (Eski Sundiro CB 125 E mağduru)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
''CDI = Bilgisayar Kontrollü Ateşleme'' sisteminin olmayışından olabilir mi? Halbu ki bir çok Çin'li tenekelerde (benim gözümde motosiklet, ama bazı marka tutkunları için...) CDI sistemi mevcut! E haliylede CDI sistemi yerine klasik ateşleme sistemi bulunduğundan, doğası gereği vuruntulu çalışacak, bunun sonucunda da; hem çok yakacak, hem ömrü kısa olacak (vuruntulu çalıştığından), hem de performans'sız olacaktır. Ama siz yine de ''kalite''li Honda'lara toz kondurmayıp, binmeye devam edin. Kalın sağlıcakla. (Eski Sundiro CB 125 E mağduru)
çok yakacak eyvallah :) çinli motorları yermek değil amacım ama tek ele aldığınız konu ateşleme sistemiyse çine binmeye devam edin.
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
çok yakacak eyvallah :) çinli motorları yermek değil amacım ama tek ele aldığınız konu ateşleme sistemiyse çine binmeye devam edin.

Gaz'ı az açarsan az yakar. İyi dileklerin için teşekkür ediyorum. Az kullanmadım Çin'li. Sizlere de üstün teknolojili Çin'li motosikletlere binmenizi tavsiye ediyorum. Ama bu Çin'li "Sundiro-Zonda" olmasın. Mutlu sürüşler, kalın sağlıcakla.

Dip not: Ele aldığım sadece oydu. Diğerlerini anlatmak/yazmak istemedim. Yaşanarak tecrübe edilmesinin taraftarıyım.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Kullanmadan tecrübe edilebilen tek motosiklet çinli motosikletlerdir:queen:yıllardır kullanıyorum kullanmayanların tecrübesi kadar tecrübeli olamadım.Ne cümle kurdum be:queen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
''CDI = Bilgisayar Kontrollü Ateşleme'' sisteminin olmayışından olabilir mi? Halbu ki bir çok Çin'li de CDI sistemi mevcut!

CDI sistemi yerine klasik ateşleme sistemi bulunduğundan, doğası gereği vuruntulu çalışacak, bunun sonucunda da; hem çok yakacak, hem ömrü kısa olacak (vuruntulu çalıştığından), hem de performans'sız olacaktır.

Anlamadım şimdi, hangi Çin 125cc commuteri, sırf CDI sistemi var diye Honda CB' den daha az yakıt tüketiyormuş :silent:

Titanlar, CBF ler falan... CDI var mı bilmiyorum ama vuruntulu mu çalışlıyorlar, bu yüzden mi ömürleri 100.000 lerce km :silent:

Performans, zaten kahve fincanı silindirden kim performans bekleyebilir ki, beklese beklese hadi buldu enn performanslısını ne kadar fark atabilir ki bana, değermi 2dk için... ... bu konu tartışılır :mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Anlamadım şimdi, hangi Çin 125cc commuteri, sırf CDI sistemi var diye Honda CB' den daha az yakıt tüketiyormuş :silent:

Titanlar, CBF ler falan... CDI var mı bilmiyorum ama vuruntulu mu çalışlıyorlar, bu yüzden mi ömürleri 100.000 lerce km :silent:

Performans, zaten kahve fincanı silindirden kim performans bekleyebilir ki, beklese beklese hadi buldu enn performanslısını ne kadar fark atabilir ki bana, değermi 2dk için... ... bu konu tartışılır :mrgreen:

titanın üretilmeye ve satılmaya başladığı yıl 1996 daydı. 96 modeller cdı vardı. Enson satılan modeli 2006 dı. Ondada cdı vardı. Yani titanların hepsinde cdı vardı. Titan nerde, cb nerde. Titan efsane model idi. Cb tu kaka modeller arasında tarihteki yerini alacak.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
titanın üretilmeye ve satılmaya başladığı yıl 1996 daydı. 96 modeller cdı vardı. Enson satılan modeli 2006 dı. Ondada cdı vardı. Yani titanların hepsinde cdı vardı. Titan nerde, cb nerde. Titan efsane model idi. Cb tu kaka modeller arasında tarihteki yerini alacak.


hahaahahahah:D:d
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
Anlamadım şimdi, hangi Çin 125cc commuteri, sırf CDI sistemi var diye Honda CB' den daha az yakıt tüketiyormuş :silent:

Titanlar, CBF ler falan... CDI var mı bilmiyorum ama vuruntulu mu çalışlıyorlar, bu yüzden mi ömürleri 100.000 lerce km :silent:

Performans, zaten kahve fincanı silindirden kim performans bekleyebilir ki, beklese beklese hadi buldu enn performanslısını ne kadar fark atabilir ki bana, değermi 2dk için... ... bu konu tartışılır :mrgreen:


Sen hiç Honda Titan'ı 300.000 km kullandın mı? (Hani 100.000'lerce km ömürlü olduğunu iddaa ediyorsun ya)

CBF dediğin makine de TPS (Gaz Kelebeği Açı Ölçer) var, bu donanıma ek olarak CDI'da var!

Ferdi akşam akşam güldürdün...

::haapppy:::haapppy:::haapppy:

::xs06::::xs06::::xs06::
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
titanın üretilmeye ve satılmaya başladığı yıl 1996 daydı. 96 modeller cdı vardı. Enson satılan modeli 2006 dı. Ondada cdı vardı. Yani titanların hepsinde cdı vardı. Titan nerde, cb nerde. Titan efsane model idi. Cb tu kaka modeller arasında tarihteki yerini alacak.

al sana efsane daha 21000 de ne hale gelmiş:queen:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-borctan-ilkgelen-alir-139318744/detay

benim ybr 33000 km idi gören sıfır sanıyordu :p sende biliyorsun temizliğini adem
senin titanlar da turşu çıktı adem efendi::stretche
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst