Mesela Japonya bu ülkelerden birimi :silent:
Honda' nın kendi ülkesine sattğı 125 cc commuter Honda CB 125 E' dir :cherry:
[url]http://p1309.hizliresim.com/1f/y/t549p.jpg[/url]
Benim cb 12.000 e gelmek uzere,koltuk sert,camurluk yerdeki suyu diz kapagina kadar alip atiyor.. bunlar harici sorun yok. Bu tur sikayetlerde bulunanlar apaciler. Mesela bu vatandasi face ten ekleyin apaci degilse gelin yuzume tukurun. Yok ybr ile 136 yapmis cb ile 122 yapmis bu ne sacma muhabbet? Ayrica findik kadar karburatorlu motorda ne arizasi yasamis bi yazsin bakalim? Bi suru ariza yasadim diyor tek bir ariza yazmamis? Kotu dedigi lastiklerle ben karda ana yolda geziyordum forumda resimleri de var.ayrica aralikta kar yagarken bile tek marşbu adamin yasi kac bu arada? Merak ettim? Mobilden giriyorum goremiyorum bu vatandas hangi ilde? Motorun icinde yag oldugundan haberi var mi? Allah askina ferdi,murat? Hangimize yakin bu?kocaelideyse bizzat ben bulusup bakicam ne sorun varmis? Sonrada honda servisine gidip baslarina aticam motoru tabi gercekten ariza varsa. Ariza yoksa da artik caldigi vakit ve attigi palavra icin biseyler dusunuruz
Biz de yıllardan beri bağırıyoruz,motor kullanmasını bilmeyen adam motor alınca çinlilerin adı çıkıyo,ikidir çinli motor alıyorum acaba sağlamları hep banamı denk geliyor diye.Bakarsan bağ,bakmazsan göremezsin.Bilmem anlatabildim mi?
demekki neymiş hondanın çinlilere karşı getirdiği motor çinlilerden dandik miş....
eee siz hala neyi konuşuyosunuz konuda o değilmi ahahahahha:queen:
Cinlilerden dandik oldugu kanisina nasil vardin?
Cinlilerden dandik oldugu kanisina nasil vardin?
çok yakacak eyvallah''CDI = Bilgisayar Kontrollü Ateşleme'' sisteminin olmayışından olabilir mi? Halbu ki bir çok Çin'li tenekelerde (benim gözümde motosiklet, ama bazı marka tutkunları için...) CDI sistemi mevcut! E haliylede CDI sistemi yerine klasik ateşleme sistemi bulunduğundan, doğası gereği vuruntulu çalışacak, bunun sonucunda da; hem çok yakacak, hem ömrü kısa olacak (vuruntulu çalıştığından), hem de performans'sız olacaktır. Ama siz yine de ''kalite''li Honda'lara toz kondurmayıp, binmeye devam edin. Kalın sağlıcakla. (Eski Sundiro CB 125 E mağduru)
çok yakacak eyvallahçinli motorları yermek değil amacım ama tek ele aldığınız konu ateşleme sistemiyse çine binmeye devam edin.
''CDI = Bilgisayar Kontrollü Ateşleme'' sisteminin olmayışından olabilir mi? Halbu ki bir çok Çin'li de CDI sistemi mevcut!
CDI sistemi yerine klasik ateşleme sistemi bulunduğundan, doğası gereği vuruntulu çalışacak, bunun sonucunda da; hem çok yakacak, hem ömrü kısa olacak (vuruntulu çalıştığından), hem de performans'sız olacaktır.
Anlamadım şimdi, hangi Çin 125cc commuteri, sırf CDI sistemi var diye Honda CB' den daha az yakıt tüketiyormuş :silent:
Titanlar, CBF ler falan... CDI var mı bilmiyorum ama vuruntulu mu çalışlıyorlar, bu yüzden mi ömürleri 100.000 lerce km :silent:
Performans, zaten kahve fincanı silindirden kim performans bekleyebilir ki, beklese beklese hadi buldu enn performanslısını ne kadar fark atabilir ki bana, değermi 2dk için... ... bu konu tartışılır :mrgreen:
titanın üretilmeye ve satılmaya başladığı yıl 1996 daydı. 96 modeller cdı vardı. Enson satılan modeli 2006 dı. Ondada cdı vardı. Yani titanların hepsinde cdı vardı. Titan nerde, cb nerde. Titan efsane model idi. Cb tu kaka modeller arasında tarihteki yerini alacak.
Anlamadım şimdi, hangi Çin 125cc commuteri, sırf CDI sistemi var diye Honda CB' den daha az yakıt tüketiyormuş :silent:
Titanlar, CBF ler falan... CDI var mı bilmiyorum ama vuruntulu mu çalışlıyorlar, bu yüzden mi ömürleri 100.000 lerce km :silent:
Performans, zaten kahve fincanı silindirden kim performans bekleyebilir ki, beklese beklese hadi buldu enn performanslısını ne kadar fark atabilir ki bana, değermi 2dk için... ... bu konu tartışılır :mrgreen:
titanın üretilmeye ve satılmaya başladığı yıl 1996 daydı. 96 modeller cdı vardı. Enson satılan modeli 2006 dı. Ondada cdı vardı. Yani titanların hepsinde cdı vardı. Titan nerde, cb nerde. Titan efsane model idi. Cb tu kaka modeller arasında tarihteki yerini alacak.