- Katılım
- 3 Nis 2013
- Mesajlar
- 26
- Konu Yazar
- #1
http://www.revzilla.com/motorcycle/afx-fx-41-ds-helmet
Kask arastırıyorum epeydir. Icon battlestar çok iyi ama benim bütçemin cok üzerinde. Baslıktaki kask ile ilgili olumlu olumsuz bildiğiniz birsey varmidir? Şimdiden tesekkürler.
Kask arastırıyorum epeydir. Icon battlestar çok iyi ama benim bütçemin cok üzerinde. Baslıktaki kask ile ilgili olumlu olumsuz bildiğiniz birsey varmidir? Şimdiden tesekkürler.