Afrika'nın Kralları

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Afrika krallarının fotoğraflarının bizim motosiklet ve ğezi fotoğraflarının yayınlandıgı bölümle ilgisi bir türlü bulamadım:p
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
:sunny: nasıl yani koca Afrikanın bi kralımı varmış,
e hadi madem bööle bi topik açmaya karar verdin hepsinin en sevdiği motosiklet modelini falan yazsaydın da siteyle biraz alakası olsaydı

Asya'nın ve Avrupa'nın kralları ! resimleride varmı elinde ,
onlarada başka topikler isteriz. :p
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
ne güzel bir hayat bence çok zevklidir ...........birde altında KTM oldumu
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ya bu ne böyle arkadaşım.hepsi göbee yaymış,yanlarında üç beş gacı:queen:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Bu kralların da eski kralların başına geldiği gibi tarihin çöplüğünde
hak ettikleri yeri almaları dileğiyle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ne kralı ya bırak krallık onların olsun alsın başına çalsın

bebeler iskelet kendileri şişko patates..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ana sayfada bir adet alakasız konu.... Bize ne ki krallardan....:pr::pr:

Tanışsak ne tanışmasak ne.... Bu konuyu açmandaki amaç ne?... Hayır içlerinden birini falan tanıyorsan mesele değil.....:pr::pr:
 
Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
353
Ana sayfada bir adet alakasız konu.... Bize ne ki krallardan....:pr::pr:

Tanışsak ne tanışmasak ne.... Bu konuyu açmandaki amaç ne?... Hayır içlerinden birini falan tanıyorsan mesele değil.....:pr::pr:[/QUOTE

BU KONU NEREYE ACILMIS KONU DISI NA DEGILMI BUDA KONU DISI EH YANİİ
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst