Afrikanın krallarının fotoğraflarının bizim motosiklet ve ğezi fotoğraflarının yayınlandıgı bölümle ilgisi bir türlü bulamadım![]()
shrek ben imajşek le uğraşmazdım o kadar yapıştırırdım adresi;
http://www.milliyet.com.tr/content/...p?prm=0.533424&id=1&galeriid=2975#galeriStart
Ana sayfada bir adet alakasız konu.... Bize ne ki krallardan....r:
r:
Tanışsak ne tanışmasak ne.... Bu konuyu açmandaki amaç ne?... Hayır içlerinden birini falan tanıyorsan mesele değil.....r:
r:[/QUOTE
BU KONU NEREYE ACILMIS KONU DISI NA DEGILMI BUDA KONU DISI EH YANİİ