- Katılım
- 23 Haz 2011
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Adı soyadı: Ali KORKMAZ
Medeni Hali: bekar
Yaş:35
Memleketi:Mersin
Yaşadığı yer: Adıyaman Gölbaşı
Mesleği: memur
Motosiklet markası: BMW f650gs
Tarzım: Enduro cross motosiklet
Yaklaşık 2 yıldır BMW f650gs ile motosiklet hayatıma devam ediyorum. Geçtiğimiz yaz da BAJAJ-Pulsar ns200'ü de alarak ikinci motosikletime kavuştum. Uzun seyahatlerimde BMW yi şehir içi veya kısa mesafelerimde ise Pulsarı kullanıyorum. Yaklaşık 30 yıldır bisiklet 20 yıldan beridir de motosiklet kullanıyorum. İki tekere gerçekten gönül verenleri çok seviyorum. Günlük motosiklet kullanan biriyim.
Tarzım Enduro olduğu için sezon kapandı gibi bir dönem yaşamıyorum, benim sezonum 12 aydır, kamp, festival uzun geziler ve stabilize yollarda of-road yapmayı çamura girmeyi severim. BMW f650gs konusunda yeterli bilgiye sahip olduğumu düşünmekle birlikte tecrübe aktarımı için hazırım. İhtiyaç halinde yardımcı olurum. Aranızda tamirci olan da olabilir o değerli ustalarımızdan da eksiklerimizi tamamlamaktan da büyük keyif alırım.
Ayrıca balık avı ve kara avı gibi bir çok aktiviteleri yapmaktan çok büyük zevk alırım.
Adıyamanda "Moto-Der" motosiklet derneğinde editörüm. Yaklaşık 15 motosikletimiz ile yeterli seviyede bir grubumuz bulunmakta. Hafta sonları hava durumu ve şartlar elverdiği sürece çeşitli il ve ilçelere kortej veya buluşma gerçekleştirmekteyiz. Ayrıca gölbaşına da küçük bir grup kurdum şuan grubumuzu geliştirme çalışmalarımdayım. Yolu buraya düşen arkadaşlarımızı ağırlamaktan onur duyarım.
Olmazsa olmazım da tam korumadır. Ayrıca profesyonel bir motosikletçi gibi eğitimli olmak veya olma çabasında ilerlemektir. Apaçilikten hoşlanmıyor ve apaçilerden de uzak durmaya çalışıyorum. Herkese sevgilerimi sunar, kazasız sürüşler dilerim.
Medeni Hali: bekar
Yaş:35
Memleketi:Mersin
Yaşadığı yer: Adıyaman Gölbaşı
Mesleği: memur
Motosiklet markası: BMW f650gs
Tarzım: Enduro cross motosiklet
Yaklaşık 2 yıldır BMW f650gs ile motosiklet hayatıma devam ediyorum. Geçtiğimiz yaz da BAJAJ-Pulsar ns200'ü de alarak ikinci motosikletime kavuştum. Uzun seyahatlerimde BMW yi şehir içi veya kısa mesafelerimde ise Pulsarı kullanıyorum. Yaklaşık 30 yıldır bisiklet 20 yıldan beridir de motosiklet kullanıyorum. İki tekere gerçekten gönül verenleri çok seviyorum. Günlük motosiklet kullanan biriyim.
Tarzım Enduro olduğu için sezon kapandı gibi bir dönem yaşamıyorum, benim sezonum 12 aydır, kamp, festival uzun geziler ve stabilize yollarda of-road yapmayı çamura girmeyi severim. BMW f650gs konusunda yeterli bilgiye sahip olduğumu düşünmekle birlikte tecrübe aktarımı için hazırım. İhtiyaç halinde yardımcı olurum. Aranızda tamirci olan da olabilir o değerli ustalarımızdan da eksiklerimizi tamamlamaktan da büyük keyif alırım.
Ayrıca balık avı ve kara avı gibi bir çok aktiviteleri yapmaktan çok büyük zevk alırım.
Adıyamanda "Moto-Der" motosiklet derneğinde editörüm. Yaklaşık 15 motosikletimiz ile yeterli seviyede bir grubumuz bulunmakta. Hafta sonları hava durumu ve şartlar elverdiği sürece çeşitli il ve ilçelere kortej veya buluşma gerçekleştirmekteyiz. Ayrıca gölbaşına da küçük bir grup kurdum şuan grubumuzu geliştirme çalışmalarımdayım. Yolu buraya düşen arkadaşlarımızı ağırlamaktan onur duyarım.
Olmazsa olmazım da tam korumadır. Ayrıca profesyonel bir motosikletçi gibi eğitimli olmak veya olma çabasında ilerlemektir. Apaçilikten hoşlanmıyor ve apaçilerden de uzak durmaya çalışıyorum. Herkese sevgilerimi sunar, kazasız sürüşler dilerim.