ExTReMa Katılım 5 Kas 2007 Mesajlar 3,893 11 Eyl 2008 Konu Yazar #1 http://www.whathair.com/tr/?v[]=&v[]=
fireblade1 Katılım 23 Haz 2008 Mesajlar 376 11 Eyl 2008 #2 oha o saçla kendimi hayal ettim de alakası yok benle :cherry:
emomen Katılım 27 Nis 2006 Mesajlar 1,059 11 Eyl 2008 #3 Valla bu tarz benim degil herzaman kısa.::154:: bayan adı yazdım erkek dedim kısa sac cıkardı koptum valla
Valla bu tarz benim degil herzaman kısa.::154:: bayan adı yazdım erkek dedim kısa sac cıkardı koptum valla
melocann Katılım 24 Tem 2007 Mesajlar 1,993 11 Eyl 2008 #4 saçmalık hayatta yapmayacağım saç modeli hatta model değil 3 numaraya vurdurmuş adam
_SuLeYMaN_ Katılım 16 Tem 2008 Mesajlar 1,090 11 Eyl 2008 #5 nekadar uyuz saç modelleri var ya tiplerde bi alem doğrusu
aitheros85 Katılım 3 Eyl 2007 Mesajlar 403 12 Eyl 2008 #7 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. bu saç şekliyle hiç alakam yok ne biçim modeller bunlar be
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 12 Eyl 2008 #8 Yine iş üstündesinn aga He He He Bakın benim modele Son düzenleme: 12 Eyl 2008
serkanADH13 Katılım 27 Tem 2006 Mesajlar 6,290 13 Eyl 2008 #12 cıdden gereksız şeyler çıkıyor, yahuu bu insanlar bu saç ile nasıl dolaşıyorlar yahuu:s:S EnTeReSaN...
cıdden gereksız şeyler çıkıyor, yahuu bu insanlar bu saç ile nasıl dolaşıyorlar yahuu:s:S EnTeReSaN...
m.şanveren Katılım 8 Ağu 2008 Mesajlar 1,890 13 Eyl 2008 #14 papa jean poul modeli çıktı banada:queen:
125-MZ Katılım 20 Ağu 2008 Mesajlar 190 13 Eyl 2008 #15 abi banada bu çıktı yaa inanmıyorum alakası yok benim saç modeliyle [/URL][/IMG]
eftelya Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 17 Mar 2008 Mesajlar 1,647 13 Eyl 2008 #16 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. bu saç da güzel ama benim saçım daha güzel
nf500 Katılım 17 Tem 2008 Mesajlar 272 13 Eyl 2008 #17 ya ihtiyar bi amca nın kel saçı çıktı ban yaşım daha 24