- Katılım
- 25 Mar 2008
- Mesajlar
- 433
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,kısmetse pazartesi günü Er-6 F e kavuşuyorum...Honda cbr 125 dedim aldım sattım,sonra Falcon a bindim sattım,sonra hanımın ısrarı üzerine araba aldım,ama aklım hep bi motosikletteydi,farketmyordu ne olduğu 2 teker olsu yeter diyordum..Sonra hanımın kafasına birşey düştü sanırım,yaz geldi arabayı sat motor al demeye başlamaz mı ? benimde canıma minnet..Arabayı 2 haftada satıp ilanlardan Er-6 F buldum..şimdi kısmetse babamı yollayıp aldıracağım motoru...İçim kıpır kıpır anlatamıyorum bu duyguyu
Daha şurdan 7-8 sene önce imrenerek bakıyordum motosikletlere,binemeyiz biz bunlara diyordum ama çalışıp çabalayınca ve malum yerden ter atınca insan az da olsa birşey sahibi oluyormuş demek ki... Şimdi arkadaşlar,var mı dikkat edilmesi gereken şeyler Er-6 F i alırken ? Kronik sorunu falan filan ? Neye dikkat edilmesini önerirsiniz ?