Adım adım Er-6 F,heyecan tavan !!!

Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
Merhaba arkadaşlar,kısmetse pazartesi günü Er-6 F e kavuşuyorum...Honda cbr 125 dedim aldım sattım,sonra Falcon a bindim sattım,sonra hanımın ısrarı üzerine araba aldım,ama aklım hep bi motosikletteydi,farketmyordu ne olduğu 2 teker olsu yeter diyordum..Sonra hanımın kafasına birşey düştü sanırım,yaz geldi arabayı sat motor al demeye başlamaz mı ? benimde canıma minnet..Arabayı 2 haftada satıp ilanlardan Er-6 F buldum..şimdi kısmetse babamı yollayıp aldıracağım motoru...İçim kıpır kıpır anlatamıyorum bu duyguyu :) Daha şurdan 7-8 sene önce imrenerek bakıyordum motosikletlere,binemeyiz biz bunlara diyordum ama çalışıp çabalayınca ve malum yerden ter atınca insan az da olsa birşey sahibi oluyormuş demek ki... Şimdi arkadaşlar,var mı dikkat edilmesi gereken şeyler Er-6 F i alırken ? Kronik sorunu falan filan ? Neye dikkat edilmesini önerirsiniz ?
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
aynı duygulardaydım abim bende dün er-5 aldım heyecan aldı basını gidiyordu her dk dışarı bakıyorum hava kötülüğünden dolayı daha dadını çıkaramadım:mrgreen:

kronik sorunu varmıdır bilmiyorum ama dikkat et çok tork lu makineler 4 tane cbr125 yapar ona göre ilk iki hafta motoru tanımadan hız yapmamaya dikkat et!!! ayrıca alışana kadar hanımı da gezdirim bişey olmaz deme :) allah korusun önce alış motora umarım hayırlısı olur kazasız belasız sürersin:rendeer:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
bende gecen ay sıfır er6f almıstım bana göre harıka bır makına hele kı yenı kasa alacaksan çok yakışıklı. sıfır mı dusunuyorsun 2. el mi?
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
Merhaba arkadaşlar,kısmetse pazartesi günü Er-6 F e kavuşuyorum...Honda cbr 125 dedim aldım sattım,sonra Falcon a bindim sattım,sonra hanımın ısrarı üzerine araba aldım,ama aklım hep bi motosikletteydi,farketmyordu ne olduğu 2 teker olsu yeter diyordum..Sonra hanımın kafasına birşey düştü sanırım,yaz geldi arabayı sat motor al demeye başlamaz mı ? benimde canıma minnet..Arabayı 2 haftada satıp ilanlardan Er-6 F buldum..şimdi kısmetse babamı yollayıp aldıracağım motoru...İçim kıpır kıpır anlatamıyorum bu duyguyu :) Daha şurdan 7-8 sene önce imrenerek bakıyordum motosikletlere,binemeyiz biz bunlara diyordum ama çalışıp çabalayınca ve malum yerden ter atınca insan az da olsa birşey sahibi oluyormuş demek ki... Şimdi arkadaşlar,var mı dikkat edilmesi gereken şeyler Er-6 F i alırken ? Kronik sorunu falan filan ? Neye dikkat edilmesini önerirsiniz ?


senin adına çok sevindim hocam, hayırlı olsun. motorunun duydugum kadarıyla kronik bi sorunu yok, bizim klelerdeki gibi. kulandıgım kadarıylada aşırı torklu bi makina. er-5 veya kleye göre bariz fark var yani. yalnız aşırı rahatsız, oturuş pozisyonu olarak ne naked ne spor bi tarzı var. sürüşü hoşuna giderse bi sorun yaşayacağını sanmıyorum..
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
aynı duygulardaydım abim bende dün er-5 aldım heyecan aldı basını gidiyordu her dk dışarı bakıyorum hava kötülüğünden dolayı daha dadını çıkaramadım:mrgreen:

kronik sorunu varmıdır bilmiyorum ama dikkat et çok tork lu makineler 4 tane cbr125 yapar ona göre ilk iki hafta motoru tanımadan hız yapmamaya dikkat et!!! ayrıca alışana kadar hanımı da gezdirim bişey olmaz deme :) allah korusun önce alış motora umarım hayırlısı olur kazasız belasız sürersin:rendeer:

teşekkür ederim kardeşim...Allah kimseye kaza bela vermesin..Cbr dan sonra Falconda kullandım 1 sene kadar ve her türlü zorladım Falcon u,yani az çok bilirim 2 tekeri.Uzun yolculuklarım oldu motorlarla(Benim için uzun)..Bursa-İzmir yaptım,Bursa-Eskişehir yaptım,Bursa-Kocaeli yaptım, deneyimim var yani.Falcon baya yüksekti bakalım Er-6 f falcon a göre ne kadar yüksek...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:26 ----------

senin adına çok sevindim hocam, hayırlı olsun. motorunun duydugum kadarıyla kronik bi sorunu yok, bizim klelerdeki gibi. kulandıgım kadarıylada aşırı torklu bi makina. er-5 veya kleye göre bariz fark var yani. yalnız aşırı rahatsız, oturuş pozisyonu olarak ne naked ne spor bi tarzı var. sürüşü hoşuna giderse bi sorun yaşayacağını sanmıyorum..

Teşekkür ederim..Aslında bu motor için kullanımı çok rahat bi motor diyorlar...Benim kasa küçük hocam,selede fazla yer kaplamaz...
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
Sergeant arkadaşım şimdi sen Kle deyince aklıma benim eski enduro Falcon geldi..Hey gidi dağlar hey...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:30 ----------

şimdiden hayırlı olsun :rendeer:

Teşekkürler Allah herkese helal parayla kazanıp almayı nasip etsin gönlündeki motosikleti...
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
60
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan ben de makinamı alırken er6 f i düşündüm ama 2 silindir olayı yüzünden içime sinmedi ama dolu dolu duran bi makina
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan ben de makinamı alırken er6 f i düşündüm ama 2 silindir olayı yüzünden içime sinmedi ama dolu dolu duran bi makina

Teşekkür ederim arkadaşım...Bundan sonrada aklımda sıralı 4 var..Hatta senin makinen kurcalıyor kafamı ama çok yok piyasada deyip FZ6 mı alırım acaba diyorum onun yerine...
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
60
Teşekkür ederim arkadaşım...Bundan sonrada aklımda sıralı 4 var..Hatta senin makinen kurcalıyor kafamı ama çok yok piyasada deyip FZ6 mı alırım acaba diyorum onun yerine...

walla şöyle diyim sana sonuçta zewk meselesi bi yerden sonra motor seni seçio zaten sen motoru seçemiosun ben almadan önce çok düşündüm araştırdım denedim o sınıfta aklımı çelen er6 fazer bide bu xj6 wardı er6 güzel makina ama 2 silindir olması içime yatmadı pek fz6 fazer filan da artık üretmio yamaha fz6 dewri kapandı artık o sınıfta bana uygun xj6 wardı tawsiye ederim acemi de olsan usta da olsan 600 ccde seni tatmin edebilicek bi motor ama er6 da kullandım denedim motoru 125 lik motordan geçiosan sana yeter birkaç sene ama sonra kendin isticen zaten 4 zmaanlı daha büyük bişi hayırlı uğurlu olsun güzel makina gerçekten
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
Allah kavuştursun inşallah :rendeer:

teşekkür ederim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:17 ----------

walla şöyle diyim sana sonuçta zewk meselesi bi yerden sonra motor seni seçio zaten sen motoru seçemiosun ben almadan önce çok düşündüm araştırdım denedim o sınıfta aklımı çelen er6 fazer bide bu xj6 wardı er6 güzel makina ama 2 silindir olması içime yatmadı pek fz6 fazer filan da artık üretmio yamaha fz6 dewri kapandı artık o sınıfta bana uygun xj6 wardı tawsiye ederim acemi de olsan usta da olsan 600 ccde seni tatmin edebilicek bi motor ama er6 da kullandım denedim motoru 125 lik motordan geçiosan sana yeter birkaç sene ama sonra kendin isticen zaten 4 zmaanlı daha büyük bişi hayırlı uğurlu olsun güzel makina gerçekten

Allah tekerini düz bastırsın...Bindiğin makina şekil olarak çok hoşuma gidiyor.Yakıtı nasıl ?..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
60
hepimizin düz bastırsın :) kazasız belasız kullanmak nasip olsun herkese walla 0 aldım makinayı şimdi malum rodaj dönemi şöyle diyim 17lt depo fulluyorum 6 çizgi war depoda tek çizgi yandıgında 200-250 km gitmiş oluorum ama şehir içinde trafikde bazen basarak filan yani saglıklı bişi degil daha uzun yolda denemek nasip olmadı matematik problemi gibi bişi oldu :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
hepimizin düz bastırsın :) kazasız belasız kullanmak nasip olsun herkese walla 0 aldım makinayı şimdi malum rodaj dönemi şöyle diyim 17lt depo fulluyorum 6 çizgi war depoda tek çizgi yandıgında 200-250 km gitmiş oluorum ama şehir içinde trafikde bazen basarak filan yani saglıklı bişi degil daha uzun yolda denemek nasip olmadı matematik problemi gibi bişi oldu :)

Aşağı yukarı 8 litre kadar yakması lazım öyle tahmin ediyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst