Adapazarı yamaç paraşütü etkinliği :)

Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Tam üç hafta dile kolay rakamla 3 haftadır at binmeyen ben o gazla irfanı evet namı değer piyanist imi yalnız mı bırakırmıymışımdırgene :)
İşin şakası bir yana uzun zamandır işlerin yoğunluğundan motoru yerinde çalıştırmaktan sıkılaraktan Program yapayım dedim.Perşembeden Bora kardeşle cumartesi için uçmakdere yapalım derken benim iş programı cumartesi ye kayınca pazar boşa çıktı.
Bu seferde boranın programı bozuldu,buradan tekrar özür diliyorum kardeşimden,yakın zamanda telafi edeceğiz kısmet olursa ,
Kısaca benim ekürüleri acil telefonla toplayıp adapazar yolları taştan misali düştük yollara tıngır mıngır,irfanı bulduk tepenin başında sonrası hasret gidermece :)
003.jpg


Burada irfanın atlamasını bekliyoruz,:) sonra öğreniyoruzki (tabiii güneşin altında bekle bekle beyinler hoşaf)
İrfan atlarken düşerim de madara olurum diye atlama :)
004.jpg

005.jpg

007.jpg


Resimin hası da buymuş
008.jpg

009.jpg


Bunlarda atlayacak arkadaşların hazırlık aşamaları
ne diyelim iyi atlamalar :)
011.jpg

011.jpg

Ayrılık vakti ...
013.jpg

014.jpg

Benden bu kadder
Mutu - Mustafa da çok istemişti gelmeyi bizimle ancak olmadı ve onun yerinede gezdik birazcık,dönüşü de karasu-ağva-şile üzerinden yaptık.
016.jpg

Buda son resim acarlar longozundan
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
elleriniz dert görmesin resimler harika günü iyi değerlendirmişsini, uçma istegi bende vardır hayal olarak kalmıştır hayırlısı diyelim
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hepinize selam selocanlar :)

bundan daha önceki uğraşlarımda oılduğu gibi şu uçma işide artık kafama takılmış durumda , boşa geçen her güne neredeyse bu tutkuya yer ayıramadığım için yanıyorum desem yalan olmaz :)

yine boş durmadım dün akşam itibari ile bursada yıllardan beridir uçan ve türkiyede ilk paramotor trayk ı kendi imkanlarıyla yaparak uçan, sevgili sebo lakaplı , sebahattin çetin ağabeyimin yanına doğru gaz açtım :)

sağolsun kendisi bana oldukça değerli bilgiler verdi , ve delta yelken kanat işinin zorluklarını ve olumsuzlıklarını anlattıktan sonra beni doğrudan notorlu yamaç paraşütüne yönlendirdiki hem maliyeti düşük hemde daha güvenli .

bundan dolayı yamaç paraşütünü hazır satın alıp yürür düzenini ve motor aksamlarının dizaynını yapmak bir delta kanat imal etmekten çok çok daha kolay ve ekonomik ..

kendisine buradan her türlü teknik detay ve değerli bilgileri için çok teşekkür ediyorum :)

resimlerle devam edeyim :)

bu arada aynı zamanda koyu bir motosiklet tutkunu olduğunu söylememe gerek varmı bilmem:) sanırım bu işler önce motosikletle başlıyor daha sonra uçmayla son buluyor :)


işte resimler ...



























































 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Abi sen bu gidişle sonraki etkinliklere uçarak katılırsan hiç şaşırmam. :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Abi sen bu gidişle sonraki etkinliklere uçarak katılırsan hiç şaşırmam. :)

:cherry: :cherry: bana acil 2 zamanlı en az 30 hp lik bir kelle motor lazım uğurcum sanırım cross motorları uyar aklıma hemen yuvacık geliyor ama orada 251 cc lik mz var MZ bile olsa en az 301 cc lik olması lazım ,

zira tek kişiye 301 cc mz yetiyor ama 2 kişilik bir şey yapacağım onun için en az 30 hp ve üzeri olmalı duyan, gören , bilen varsa allah rızası için :)
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
206
irfan abi bizim evin önünden geçip uçanların yanına gitmişsin başkan bekir beyi de yakından tanırım bir daha ki gelişinizde haber verirseniz hem tanışırız hem de misafirim olursunuz.. sizdeki bu azimle kesin uçacağınıza da eminiz : p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aman irfan abi buralarda toz kaldırma al uçurtmanı git karamürsel'de uç:queen:
ben ustamla bi görüşeyim elinde kelle motor varsa haberleşiriz şayet elinde varsa en güçsüzü 40 beygir dir haberin olsun:thumleft:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi bizim evin önünden geçip uçanların yanına gitmişsin başkan bekir beyi de yakından tanırım bir daha ki gelişinizde haber verirseniz hem tanışırız hem de misafirim olursunuz.. sizdeki bu azimle kesin uçacağınıza da eminiz : p

eyvallah emrecim adapazarı yollarını daha çok aşındıracağımdan şüphen olmasın :) sonra bıkmayasın benden , sanırım kırantepe kanatlanacağım ilk yamaç olacak allah öldürmez ise :) birbirimizin telefonunu alalım haberleşiriz kardeşim kendine iyi bak :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

aman irfan abi buralarda toz kaldırma al uçurtmanı git karamürsel'de uç:queen:
ben ustamla bi görüşeyim elinde kelle motor varsa haberleşiriz şayet elinde varsa en güçsüzü 40 beygir dir haberin olsun:thumleft:

fatih öyle bir motor varsa 2 zamanlı olacak emme senin bebişi öperim, seni bile öperim şekerim , daha dur be olm ortada fol yok yumurta yok :) kurs tarihi temmuzun 2 ci haftasına geliyor , eee o arada ramazana denk gelirse mecburen ramazandan sonraya sarkacak galiba benim kurs işi :)

hele bi kanatlanayımda bak eşek arıları gibi nasıl gezecem sizin damın tepesinde :cherry: :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Yarın isi öğrenir sana haber salarım zaten bahsettigim güçte ki motorlar 2 t oluyor ve Cros kelle si yani kısmet senin hurdalikta böyle bı parça olması lazım ama böyle parçalar hurdalikta olmaz çünkü değerli makina olur kendileri. He benim dam da uç ama ses yaparsan çakarım 0 numara saçmayı haberin olsun
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Yarın isi öğrenir sana haber salarım zaten bahsettigim güçte ki motorlar 2 t oluyor ve Cros kelle si yani kısmet senin hurdalikta böyle bı parça olması lazım ama böyle parçalar hurdalikta olmaz çünkü değerli makina olur kendileri. He benim dam da uç ama ses yaparsan çakarım 0 numara saçmayı haberin olsun

tamam haberleşelim fatihim , ulen ne istiyon el kadar kırlangıçtan , hemen 0 numara diyo yavvv av mevsimi kapandı olm bilmezmisin ? :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Aga o 2 zamanlı motor çok ses yapar benim bebe uyanır oda beni uyandırır bende yeni uyanınca çok kompleksli çok agresif oluyorum o yüzden sen gündüzleri benim dükkanın damın da gez ben sana el sallarım gece de yat uyu en iyi çözüm bu galiba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst