Adanalı KEMAL kardeşimize tekrar HOŞGELDİN diyelim..

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaslar herkese bir kez daha merhaba, sizlerin bu destegi ile hayirlisiyla bir an evvel ayaga kalkacam.

yarin ki ameliyat oncesi yatmadan bir bakmak istedim ve tesadufen fark ettim bu topici.

cok mutlu oldum. yarin daha yuksek bir moralle girecem ameliyata.

sunu hic unutmamak lazim. hayat herzaman suprizlerle dolu olacak. iyi ve kotu surprizler. inanc ve sabirla asilmayacak zorluk olmadigini bilmek size yeterli olacaktir.

Ataturkunde dedigi gibi “Muhtac oldugun kudret, damarlarinda ki asil kanda mevcuttur”

biz bir aile olarak hep birbirimize destek olacagimizi benim olayimda ve bundan onceki durumlarda gostermis olduk

hepinize tesekkurler

gorusmek uzere



dostum eğer Allaha inancın sağlamsa ve gönülden ise üstünden gelemeyecğin problem olmaz...Yüce Allah herşeyin en iyisini bilir...herşeyde bir hayır vardır diyorum...Adanaya seni ziyarete gelmek isterim kısmetse...Allaha emanet ol....
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
kemal abicim şimdilik görüşmek üzere inşallah yarın iyi haberlerini alırız.kendine iyi bak:rendeer:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dualarımız seninle Kemal...

İnşallah ameliyatın çok başarılı geçecek.

Kısa zamanda atlatacaksın...:cat:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
90
Geçmiş olsun!

Selamlar Kemal kardeşim, gezi yazılarını başından beri takip ederim.geçmiş olsun, içinde bulunduğun durumla mücadelen ve taşıdığın inançla herbirimize yaşamla ilgili dersler veriyorsun. MT seninle gurur duyuyor.
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
168
arkadaslar malesef ameliyat basarisiz gecti
dizimdeki yara kapanmadigi gibi birde sol bacagimda 2 yara daha olustu. Bunlardan biri iyilesirken digeri beslenme problemi yasiyor ve yavas yavas curuyor. sol bacagimdan bir - iki ameliyat daha gerekebilir.

durumun boyle olmasi beni uzdu ve moralim, motivasyonum bozuldu. bu durum gecici - bir iki gune toparlarim kendimi. sizlerden Allah razi olsun. yanimdasiniz ve beni destekliyorsunuz

bu gunler geride kalacak - sabir ve inancla

saglicakla kalin
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaslar malesef ameliyat basarisiz gecti
dizimdeki yara kapanmadigi gibi birde sol bacagimda 2 yara daha olustu. Bunlardan biri iyilesirken digeri beslenme problemi yasiyor ve yavas yavas curuyor. sol bacagimdan bir - iki ameliyat daha gerekebilir.

durumun boyle olmasi beni uzdu ve moralim, motivasyonum bozuldu. bu durum gecici - bir iki gune toparlarim kendimi. sizlerden Allah razi olsun. yanimdasiniz ve beni destekliyorsunuz

bu gunler geride kalacak - sabir ve inancla

saglicakla kalin

Allah şifa versin dostum....ben 2 kere ameliyat oldum...oda kulaktandı...ameliyat sonrası kendime zor gelmiştim...hastaneye Allah kimseyi düşürmesin hocam...
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
Kafana fazla takmamaya çalış mcelikkol, zor olduğunu biliyorum ama dayanmaktan başka yapacak bişey yok sonuçta... İnsanlar kanserden kurtuluyorlar morallerini yüksek tutarak, sen zaten zor olanı başardın gerisi daha kolay.. Moralini hep yüksek tutmaya çalış arkanda bir sürü arkadaşın dostun var biliyorsun...
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Çok geçmiş olsun. Çok fazla ders alınması gereken bir yazı. Aramıza tekrar katılmak çok sevindirici. Mete abi paylaşım için teşekkürler bende yeni gördüm yazıyı.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
arkadaslar malesef ameliyat basarisiz gecti
dizimdeki yara kapanmadigi gibi birde sol bacagimda 2 yara daha olustu. Bunlardan biri iyilesirken digeri beslenme problemi yasiyor ve yavas yavas curuyor. sol bacagimdan bir - iki ameliyat daha gerekebilir.

durumun boyle olmasi beni uzdu ve moralim, motivasyonum bozuldu. bu durum gecici - bir iki gune toparlarim kendimi. sizlerden Allah razi olsun. yanimdasiniz ve beni destekliyorsunuz

bu gunler geride kalacak - sabir ve inancla

saglicakla kalin
Yüce Allah cc. yardımcın olsun bu ameliyat başarısız geçtiyse diğerinde hallolacaktır moralini yüksek tutman dileğiyle dualarımız seninle...
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
adaş büyük geçmiş olsun ameliyatında başarılı geçer inşallah.bende senden birkaç gün sonra kaza geçirdim ve üzerimde korumalar olduğu için daha şanslıydım ayak bileğimde ve omuzumdaki kırıklarla atlattım.
aramıza tekrar hoşgeldin:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne kadar garip yasam denilen sey az önce kamberhan (Erhan) için gözyasları dökerken o yaslar arasından suratım gülmeye basladı Kemal hocamızın Sağlığının iyiye gittiğini okuyunca Hoşgeldin Kemal abi :rendeer:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
121
geçmiş olsun...yazdıkların ayrıca çok ama çok düşündürücü ve üzerinde durulması gereken yazılar.ne kadar da üzülsek bu aslında acı çeken gibi asla olmaz.maalesef bize gelince...bu yazdıklarını sadece hak vererek okuyacağız...ama asla uygulamayacağız...özelikkle race arkadaşlar...600lük ve 1000 likleri kullanan arkadaşlar.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
19
Ya kemal abi gerçekten GEçmiş olsun bir an önce inşallah iyileşirsin ve seni tekrar yooolarda görmek beni gerçekten onurlandırır her ne kadar mobilete binsemde özeniyorum abi Seni Seviyorum tanımasamda :D
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Hoşgeldin Kemal kardeşim, seni aramızda tekrar, eskisinde de güçlü görmek çok güzel. :rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
ohh be nekadar süreden sonra mt' de iyibir haber
...............--hOşGeLdİn--.................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst