- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #41
arkadaslar herkese bir kez daha merhaba, sizlerin bu destegi ile hayirlisiyla bir an evvel ayaga kalkacam.
yarin ki ameliyat oncesi yatmadan bir bakmak istedim ve tesadufen fark ettim bu topici.
cok mutlu oldum. yarin daha yuksek bir moralle girecem ameliyata.
sunu hic unutmamak lazim. hayat herzaman suprizlerle dolu olacak. iyi ve kotu surprizler. inanc ve sabirla asilmayacak zorluk olmadigini bilmek size yeterli olacaktir.
Ataturkunde dedigi gibi “Muhtac oldugun kudret, damarlarinda ki asil kanda mevcuttur”
biz bir aile olarak hep birbirimize destek olacagimizi benim olayimda ve bundan onceki durumlarda gostermis olduk
hepinize tesekkurler
gorusmek uzere
dostum eğer Allaha inancın sağlamsa ve gönülden ise üstünden gelemeyecğin problem olmaz...Yüce Allah herşeyin en iyisini bilir...herşeyde bir hayır vardır diyorum...Adanaya seni ziyarete gelmek isterim kısmetse...Allaha emanet ol....