- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
eğer aynı kişi isen ,Kozan'da bi motorcu bayanla tanışmıştım ,hatta bu siteyle ilgili bilgiler vermiştim çelen sürücü kursundaydıkk, sorması ayıp sen omusunuzz
eğer aynı kişi isen ,Kozan'da bi motorcu bayanla tanışmıştım ,hatta bu siteyle ilgili bilgiler vermiştim çelen sürücü kursundaydıkk, sorması ayıp sen omusunuzz![]()
ben ERKEK'im iso sen ne yaptın ya![]()
ben ERKEK'im iso sen ne yaptın ya![]()