Adana'dan Selamlar

Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
3
Hoşbulduk.. Havalar iyi Sayılır..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
ahanda biri daha gelmis:cyclopsan

hosgeldin askin kalici ve faydali olman dilegiyle:rendeer:

cidden havalar nasul???
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Tekrardan hoşgeldiniz kendinizle ilgi daha detaylı bilgi verirseniz daha iyi olabilir.(isminiz motorunuz vs. gibi )
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
3
Sıcaklık:11 °C
Rüzgar: 50° 10 km/s
Basınç:1026 mb
Görüş: 10 km
Nem: %
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Hem sen kendini tanıtsana, ne iş yaparsın, adın ne, yaşın kaç, motosikletin var mı, varsa markası modeli nedir, ne kadar zamandır kullanmaktasın, tecrüben nedir, Adana'nın neresindensin, kimlerdensin? :p
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hoşgeldin a5k1n,motır varmı iş nedir hangi ilçedir vs vs vs
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Ama biz seksen tane soru sorduk, sen bir tane cevap vermişsin. Tamam istediğin sorudan başla. Fazla sıkmayalım seni :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
3
motorum vardı değiştireceğim için sattım 125 mondialdi.. ilçeye gelince KOZAN..
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
3
ermiş,aşmış gibi anlamlara geliyordu sanırım :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst