Adanadan selamlar

Katılım
6 Haz 2007
Mesajlar
10
Merhaba bende Adanadan aranıza katılıyorum adım Erman umarım ileride adanadan arkadaşlar ile tanışır geziler düzenleriz.:cat:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
hoş geldin erman kardeş aramıza umarım kalıcı ve katılımcı olursun :rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Aramıza hoşgeldin :rendeer:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
hoşgeldin:rendeer:
Adana'yı gördüm aklıma direk kebab geldi ya::exclaim:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
erman kardeş hoşgeldin,kadire (kroscu 01)takılma üstün çamur olur.Benden söylemesi:cherry:
 
Katılım
6 Haz 2007
Mesajlar
10
hoşbulduk

motor abi zaten amaç toprağa yüz sürmek bizi göğe koysan gene yeri öperiz :queen:
ayrıca hoşbulduk hepinize teşekkürler adanadaki arkadaşlarla biran önce tanışmak istiyorum msn adresim [email protected]
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
24
hoş geldin ben hakan..Hayabusa hakan..çift silindir hayabusam var..46 glardion
çift silindir hayamobilet sahibiyim....adanalıyım...
 
Katılım
6 Haz 2007
Mesajlar
10
ooo kardeş maşallah allah kaza bela vermesin nerede oturuyorsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst