AdAnAdAn HeRkEzE sElAm

Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
53
arkadaşlar üye olmadan önce forumunuzu okuma fırsatım oldu (tabi hepsini değil) anladığım kadarıyla burda dostluğa önem aşırı derecede var ve kabul ederseniz bende aranızda olmak istiyorum (motosiklettende anlamam ama 2 hafta önce hastalık gibi geldi beni buldu artık kanım daha hızlı akmaya başladı):)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
53
tşkkür ederim dost aradığımı bulacağıma eminin burası çok bilgilendirici ve saygılı bir mekan
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
53
hoşbuldum sağolasın yav harbi bu motosiklet tutkusu başka birşeymiş 2 haftada ne hale geldim yemeden içmeden kesildim:mrgreen:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
hoşgeldin demek adanadansın kardeşim bize katılmana sevindik seni kulübümüzede bekleriz yeri bilmiyorsan eğer tarif edeyim orda bir çok m.t.li bulacaksın hepsi birbirinden güzel insanlar süleyman demirel bulvarında yız çukurova motor sporları kulübü diye sor hemen bulursun sağlıcakla kal
 
Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
53
sağolasın dostum tabi gelirim

benim burda deneyimli arkadaşlardan öğreneceğim çok şey var ben çok acemiyim ama inanıyorum benim çabam sizlerinle desteğiyle güzel bir motor kullanısı olacağım..inşallah AMİN:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
seLam ZaNLI hoşgeLdin.Senin gbi arkasLar aramıza katıLdıkca inan cok seviniyorum.Motosikler gercekten buyuk bi tutku ve zevk sonunda sende farkına varabilmssin ne güsel.Klubumuze bekleriz....
 
Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
53
tşk ederim arkadaşım tabi gelirim evt geç oldu ama farkına vardım motor bir tutku bir aşkmış .
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
hoşgeldin zanlı...
bende başlığı okuyunca adımı görür gibi oldum meğer "adanadan" yazmıssın..:)
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Selam dostum
İyi yere geldin bak daha ne dostluklar görüceksin burda.ael320 nin dediği gibi kulüp ede bekleriz.
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
hoş geldin hemşoo...vah vah....sendemi hasta oldun,:salut: bu hastalıktan kurtulma şansın yok, tedavisi var sende biliyon,,,,:) Hadi geçmiş olsun...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst