Adana'dan herkese selamlar.. :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Süleyman Demirele git herhangi bir motorcuya Motorcu Burcu lazım bana bir tane de, gösterirler.Tepeden tırnağa koruma ve motosiklet satar o sana :p


Bilader tarih tekerrürden ibarettir.Daha önce Adana MT ye üye olan bayan arkadaşlarımıza gelen ilgi alaka gelmedi bu sefer.O yüzden söledim :p
Gerçi elebaşı olan 2 sininde başı bağlandı bu sayede ama olsun :p Sözüm sana deil anlayacağın :)

Ayrıca Hüseyin insanı : Git kendi ilinin topikinde oynasana :p

sanane olm.yardımcı oluyorum şurda.insanlık öldümü:cherry:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Bu arada sıfır motor düşünmüyorum başlangıç olarak 2.el olursa benim için daha iyi olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bence, bizim grubla önce bi tanış sana yardımcı olacak bi çok arkadaş vardır :cat: Çarşamba akşamları menderesde buluşuyoruz, müsaitsen gel hem tanışmış olursun :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin :cat:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Mali zaten sen malum kişileri afişe et diye yazdım:cherry:

Ofelya cbr 125 tavsiye ederim. Bi tane vardı yeni satıldı:mrgreen:. Bayanlara çok yakıştığı kanısındayım. Bir de bizim İso var ona da çok yakışıyo.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Mali zaten sen malum kişileri afişe et diye yazdım:cherry:

Ofelya cbr 125 tavsiye ederim. Bi tane vardı yeni satıldı:mrgreen:. Bayanlara çok yakıştığı kanısındayım. Bir de bizim İso var ona da çok yakışıyo.
Katılıyorum :p


İsmail kim ya?
Noluo ben bişi anlamadım?

O da bir bayan motorcu arkadaşımız.Çok sevdiğimizden İsmail diye hitap ederiz :mrgreen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Alala bir bayan tanışma topiki açıyor..Hemde Adanadan..Ve bizimkiler görüp çullanmıyor hala çok ilginç :p
Hoşgeldin arkadaşım :rendeer:
biraz abes yazmışsın mehmet ali, daha dikkatli yazarsan iyi olur
bayan olduğu tam olarak bilinmiyor halen:cherry:
hoşgeldiniz:rendeer:
hüseyincim bir gruba hitab olmadan istediğin gibi konuş, ama grubu kattınmı biraz yanlış olmazmı sencede:bounce: :rendeer:
Teşekkür ederim arkadaşlar da, bayan olduğumu söylemiştim zaten, ADANA MT de kendimle ilgili bişeyler yazmıştım. Bu arada motor alacam, adana daki satış yerleriyle ilgili sizden bilgi alırım artık ;)

tabiki her arkadaşım ilgilenir:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldiniz..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst