adana'da motosiklet kazası 1ölü

Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
220
Allah rehmet eylesin....
Arkadas full+full korumaymis. Yani guvenlige bu kadar dikkat edecek bilincte olan birisinin dumduz otobanda kaza yapmasi cok ilginc. Bana gore bir sıkıştırma olayı olabilir. Seneye motoru buyutmeyi dusunuyodum ama bu haberler beni engelliyor, gaza illaki gelinebilir, yada araba suruculerinin tacizine daha çok ugrayabilinir. Cunku motorun sesi tipi ne kadar guzel olursa cekememezlik ve hayatlarimizla oynama ihtimalleri o kadar artiyor...

bu adreste detayli resimler var.
http://www.kenthaber.com/akdeniz/ad...-getirdi/d24de079-8068-4102-9591-ec516a40ecb5
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başımız sağolsun allah ailesine sabır versin,
bu gazetecileri öpmek lazım,hız denemesi yaptığını ynerden biliyorsun,yada her racingle otobanda giden hız denemesimi yapıyor,kim bilir ne olduda dengeyi kaybetti,nerden biliyorlar hıyar bir gazetecinin sıkıştırmadığını:pr:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kaza sonrasında motorun 2 teker üstünde gittiği anlaşılıyor 700 metre az değil yaaaaa,allah rahmet eylesin,böle giderse bende fazerci olucam galiba,racingler ölüm makinası,allah hepimizi korusun
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,bazı arkadaşlar,bilip bilmeden bazı yorumlar yapmışlar.şunu söylemek istiyorum;belki bir araç sıkıştırdı,belki kalp krizi geçirdi,belki tank-slapper oldu,bilemeyiz ki.ayrıca gazetecilerin ne kadar olayları abarttığını bilmeyen yok.lütfen yorum yaparken makul ve mantıklı davranalım.hepimize kazasız sürüşler dileklerimle.
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başımız sağolsun allah ailesine sabır versin,
bu gazetecileri öpmek lazım,hız denemesi yaptığını ynerden biliyorsun,yada her racingle otobanda giden hız denemesimi yapıyor,kim bilir ne olduda dengeyi kaybetti,nerden biliyorlar hıyar bir gazetecinin sıkıştırmadığını:pr:

hay ağzına sağlık,
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
adanalı büyüklerim kesinle haklılar... her zaman motorcular suçlu gösteriliyor ve bu da bir malzeme onlar için...
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar,bazı arkadaşlar,bilip bilmeden bazı yorumlar yapmışlar.şunu söylemek istiyorum;belki bir araç sıkıştırdı,belki kalp krizi geçirdi,belki tank-slapper oldu,bilemeyiz ki.ayrıca gazetecilerin ne kadar olayları abarttığını bilmeyen yok.lütfen yorum yaparken makul ve mantıklı davranalım.hepimize kazasız sürüşler dileklerimle.

sen de haklısın abi kesin bilinmeyen bişey vardır ama zaten otopsi raporunda belli olur
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
allah rahmet eylesin.yahu kardeşim neden böyle yapıyosun şunu yavaş kullansanda kendini öldürmesen aileni sevdiklerini ağlatmasan neolurdu sanki
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
iyide motor 700metre sürüklenemez ki hiç bir şeye çarpmadan 2 teker üstünde gitti desek üstündeki nasıl uçtu 70 metre
 

ofc

Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
54
Allah rahmet eylesin :pr:

Fakat bi konu dikkatimi çekti paylaşmak istedim hemen.



Böyle bir bariyere kim çarpmak ister ? Bir devlet büyüğünün oğlu şu bariyerlere çarpıp kaza yapmadıktan sonra değişmeyecek herhalde bunlar. Resmen ölüme davetiye . Bu kadar ucuz ölmemeliyiz arkadaşlar.

A1810044_03_detay.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
138
Allah rahmet etsin. Yakınların da acil sabır diliyorum. Çok zor geride kalanlar için. Çocuğu da varmış.
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
http://www.forensicdynamics.com/stopdistcalc sitesindeki durma mesafesi hesabına göre, 200'le giden bir arabanın durma mesafesi 225 metre, 250'yle giden bir arabanın durma mesafesi 350 metre. Anladığım kadarıyla sadece kayma mesafesi bu, tepki süresi dahil değil. Motosikletin bir parça daha erken duracağını farz etsek bile, ki her zaman öyle olmuyor, müthiş rakamlar bunlar.

Kaza başka şekilde gerçekleşmiş, gazeteciler mesafeyi abartmış falan olabilir tabii. Ama diyeceğim o ki çok hızlı giden bir motosikletin düştükten sonra 700 metre kayması ihtimal dahilinde görünüyor.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Allah rahmet eylesin :S şuan şoktayım.benimde sigara şiketinde çalışan bir arkadaşım zx6 ile 240 km ile giderken ön lastiği patladı ve metrelerce sürüklendi yolda..ve kendisinde şuan 600rr var..belkide bu arkadaşında lastiği patlamıştır?sinir oldum haberin başında hız denemesi yaparken yazıyor :mad:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bu arada bir şeyi düzeltmek istiyorum, kask kafasından çıkmıyor.. Kaskın sadece vizörünü ve üst kısmından bir parçasını bulabiliyorlar.Paramparça yani kask.Kask ise X-Lite .. Korumalar bizi kabuğun yumurtayı koruyabildiği kadar koruyor.Ne kadar doğru bir laf..
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bulabildikleri üst parça ve vizörden geri kalanlar sanırım bu.Tek bir bütün halinde mi kask seçemedim ama yinede kask paramparça değil.Olay yerinde bulunan bir abimizin anlattığına güvenerek düzeltmeyi yapmıştım sözümü geri aldım.
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
40
Allah rahmet eylesin, çok iyi pilotajı olan bir arkadasmıs ama ölüm hiçbişeyi dinlemiyor tabi... ailesi perişan durumdaymış, lütfen motosiklete binerken arkanızda kimleri bırakacagınızı düsünün
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst