adana'da motosiklet kazası 1ölü

Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
sabah sabah niye okuduysam bu mesajı moralim bozuldu.
ne diyelim allah rahmet eylesin ama sürücü 70 metre ilerde motosiklet 700 metre ilerde bulunmuş acaba hızı kaç km'deydi :silent:
Plakası: 01GR584
Markası: HONDA
Modeli: 2005
Sahip Belge Tarihi: 13.05.2008
Tescil Birimi: ADANA
Renk 1: MAVİ
Renk 2: -
Cinsi: MOTOSİKLET
Çalıntı Mı: HAYIR
Hak Mahrumiyeti: VAR
motosikletin modeli neydi acaba
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sabah sabah niye okuduysam bu mesajı moralim bozuldu.
ne diyelim allah rahmet eylesin ama sürücü 70 metre ilerde motosiklet 700 metre ilerde bulunmuş acaba hızı kaç km'deydi :silent:
Plakası: 01GR584
Markası: HONDA
Modeli: 2005
Sahip Belge Tarihi: 13.05.2008
Tescil Birimi: ADANA
Renk 1: MAVİ
Renk 2: -
Cinsi: MOTOSİKLET
Çalıntı Mı: HAYIR
Hak Mahrumiyeti: VAR
motosikletin modeli neydi acaba[/QUOTE

kesin 1000 lk motordur, ben hayatta binmem racing makinalara ölüm makinası bunlar:silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
allah taksiratını affetsın ailesi ve yakınlarına dayanma gücü sabır versin ve hepimizi korusun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allh rahmet eylesın üzücü bir olay aılesıne allah sabırlar versın
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
pff 700 metre ne demek yau kaçla gidiyormuş bu yazık günah yaa.. Allah Sabır versin.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Eğer rakamlar gerçeği yansıyıtoyrsa zaten bu kişi ölümüne gitmiş,yazık olmuş ne diyelim.Sınırlarını bileceksin ama insan oğlu yetinmiyo işte hep fazlasını istiyor böyle haberleri duydukça büyük cclerden uzaklaşıyorum 250cc bile almaya tedirginim,gaflete gelmeyim diye.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
buna kaza denmez..... o hız.... kafadan uçan kask....
resmen intihar :(
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
allah rahmet eylesin.
seyhan viyadüğü aslında kaza yapılacak kadar keskin virajlı değil hatta dümdüz bir yol gayette güzel bir yol.sanırım hakimiyeti kaybetti
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Kendisine allahtan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum.. Allah rahmet eylesin..
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
belkide vizörü açık olduğu için gözüne gelen ufacık birşey buna sebep oldu. Allah rahmet eylesin
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sabah saatlerinde,gurubumuzdaki adli tıp uzmanı arkadaşımızın beni aramasıyla öğrendiğim ve çok üzüldüğüm bir haberdi.bende diğer arkadaşları arayarak,kim olduğunu ve tanıyıp tanımadıklarını sordum ve bilgilendirdim.kısa bir süre sonra bana gelen biligiler doğrultusunda,isminin ERSİN olduğunu,aslında çok sakin motor kullandığını ve çok iyi bir insan olduğunu öğrendim.motor,duyduğum kadarı ile 600RR mış.bu genç yaşında aramızdan ayrılan arkadaşımıza,yüce ALLAH'tan rahmet,ailesine ve sevenlerine sabırlar diliyorum.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
allah rahmet eylesin .....

umarsızca sarfedilen bir kaç söz okudum bu ölüm haberinin altında.....

o yolu bende biliyorum , o yolda motor 700 m. gittiyse sürücü herhangi birçok sebebten üzerinden düşmüş olabilir hakimiyet kaybı veya tansiyon vb. sorunlar yaşanmış olabilir.
hemen makinesi 600 rr diye hız , intihar vb. yakıştırmalar yapılıyor.

araştırmanızı rica ederim. motor kaza oranlarına bakılığından düşük hızla kaza ve bu kazalarda ölüm oranı daha yüksektir.
ama kaza yapan makine race ise vay haline bunu bir türlü aklım almıyor.....

allah yakınlarına sabır versin....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst