Adana'da 23.169 Motosiklete 2 Milyon Lira Ceza

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Şimdiden bu başlıkta bayağı bir para odenmiş anlaşılan.Bu parayı aranızda toplasanız bir garibanı motor sahibi yapardınız.:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kilisin Allahını seveyim..Rahatız..
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adanamı seviyorum,heryerde kontrol olmasını da seviyorum alkollüsü ehliyetsizi kasksızı herkese kessinler cezayı, bende hata varsa banada kessinler,yoksa düzelmez bu keşmekeşlik,akşam okul çıkışı lisenin önü zibidi motorcu doluyor, polise ihbarda bulundum sağolsunlar dikkate aldılar kask yok belki ehliyette yok, artistik hareketler susturusucu olmayan ekzostlar saçları diken diken acayip acayip tipli gençler sözde kızlara hava atıcaklar,takip ediyorum 20 gündür borsa lisesinin o civarda nedense serseriler dolaşamıyor demekki işe yaramış.
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
devletin; trafik denetimleri bahane, kendisine ödenek bulması şahane.
 
Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
32
Adanamı seviyorum,heryerde kontrol olmasını da seviyorum alkollüsü ehliyetsizi kasksızı herkese kessinler cezayı, bende hata varsa banada kessinler,yoksa düzelmez bu keşmekeşlik,akşam okul çıkışı lisenin önü zibidi motorcu doluyor, polise ihbarda bulundum sağolsunlar dikkate aldılar kask yok belki ehliyette yok, artistik hareketler susturusucu olmayan ekzostlar saçları diken diken acayip acayip tipli gençler sözde kızlara hava atıcaklar,takip ediyorum 20 gündür borsa lisesinin o civarda nedense serseriler dolaşamıyor demekki işe yaramış.
Tebrık ederım cok ıyı bırsey yapmıssınız 1.200 tl yi biriktiren motor alıyor egzozunu deliyor ortalıkta son sürat geziyor kro maganda ipne ne dersenız deyın hepsı bu tiplere layıktır :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben emnıyet teskılatındayım ve kaskkı yagmur yaganda takıyorumm
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
133
Memleketimde artık ehlıyetlı kasklı adam bıle trafıge cıkmaya korkar oldu trafık polıslerı yuzunden :) (01)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst