Adanamı seviyorum,heryerde kontrol olmasını da seviyorum alkollüsü ehliyetsizi kasksızı herkese kessinler cezayı, bende hata varsa banada kessinler,yoksa düzelmez bu keşmekeşlik,akşam okul çıkışı lisenin önü zibidi motorcu doluyor, polise ihbarda bulundum sağolsunlar dikkate aldılar kask yok belki ehliyette yok, artistik hareketler susturusucu olmayan ekzostlar saçları diken diken acayip acayip tipli gençler sözde kızlara hava atıcaklar,takip ediyorum 20 gündür borsa lisesinin o civarda nedense serseriler dolaşamıyor demekki işe yaramış.