- Katılım
- 8 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,023
Revit Ignition kullanıyorum, böyle bir mont;
Dainese' nin o modelini görmedim, incelemedim fakat tekstil-deri karışımı yaz ve optimum güvenlik aynı zamanda şık olmak açısından en iyi çözüm. Dikişleri ve destekleri gayet iyi, yani herhangi bir kaza durumunda deri-tekstil kısımlarla bir sorun yaşayacağımı düşünmüyorum ki tekstil kısımları pek hasar alacak kısımlarda değil. Yani dikiş ve parça açıları gayet iyi, Dainese' nin de kaliteli bir ceket yaptığına eminim incelemesem de... İzmir sıcağında olduğum yerde, motosikletle debelenirken elbette terliyorum bu tekstil cekette de oluyordu. Ben pek terlemem, deri kısımlar zaten fazla terleyen kısımlar değil. Yola çıkıp biraz gaz açınca hemen serinletiyor zaten... Hava giriş fermuarları kapalı kullanıyorum hala öyle söyleyeyim. Üstelik acayip şık ve içlikleriyle beraber İzmir' de kışın dahi sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Sıcak memleketlerde komple deri almayı anlamsız buluyorum kısacası tabi sürekli yüksek süratlerde veya pistte kullanılmayacaksa.
Eldiven için bir şey diyemeyeceğim yine inlcelemediğim, bilmediğim bir ürün. Bizim distribütörler belli başlı modeller dışında getirmiyor ya da eski sezonları ucuza toplayıp getiriyorlar anladığım kadarıyla çünkü yurt içi pazarda bu sitelerdeki çoğu ürün yok. Dainese Air Hero kullanıyorum, ergonomi, rahatlık on numara. Hiç terlemiyor elim, gayet başarılı buluyorum. Telefon kullanabiliyorum eldivenle, özellikle dokunmatik kısmı yok ama... Kask için bir şey diyemeyeceğim...
Dainese' nin o modelini görmedim, incelemedim fakat tekstil-deri karışımı yaz ve optimum güvenlik aynı zamanda şık olmak açısından en iyi çözüm. Dikişleri ve destekleri gayet iyi, yani herhangi bir kaza durumunda deri-tekstil kısımlarla bir sorun yaşayacağımı düşünmüyorum ki tekstil kısımları pek hasar alacak kısımlarda değil. Yani dikiş ve parça açıları gayet iyi, Dainese' nin de kaliteli bir ceket yaptığına eminim incelemesem de... İzmir sıcağında olduğum yerde, motosikletle debelenirken elbette terliyorum bu tekstil cekette de oluyordu. Ben pek terlemem, deri kısımlar zaten fazla terleyen kısımlar değil. Yola çıkıp biraz gaz açınca hemen serinletiyor zaten... Hava giriş fermuarları kapalı kullanıyorum hala öyle söyleyeyim. Üstelik acayip şık ve içlikleriyle beraber İzmir' de kışın dahi sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Sıcak memleketlerde komple deri almayı anlamsız buluyorum kısacası tabi sürekli yüksek süratlerde veya pistte kullanılmayacaksa.
Eldiven için bir şey diyemeyeceğim yine inlcelemediğim, bilmediğim bir ürün. Bizim distribütörler belli başlı modeller dışında getirmiyor ya da eski sezonları ucuza toplayıp getiriyorlar anladığım kadarıyla çünkü yurt içi pazarda bu sitelerdeki çoğu ürün yok. Dainese Air Hero kullanıyorum, ergonomi, rahatlık on numara. Hiç terlemiyor elim, gayet başarılı buluyorum. Telefon kullanabiliyorum eldivenle, özellikle dokunmatik kısmı yok ama... Kask için bir şey diyemeyeceğim...