Adana- Yazlık-mevsimlik ekipman tavsiyesi

Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Revit Ignition kullanıyorum, böyle bir mont;

Revit_Ignition_2-Review_03.jpg

Revit_Ignition_2-Review_02.jpg


Dainese' nin o modelini görmedim, incelemedim fakat tekstil-deri karışımı yaz ve optimum güvenlik aynı zamanda şık olmak açısından en iyi çözüm. Dikişleri ve destekleri gayet iyi, yani herhangi bir kaza durumunda deri-tekstil kısımlarla bir sorun yaşayacağımı düşünmüyorum ki tekstil kısımları pek hasar alacak kısımlarda değil. Yani dikiş ve parça açıları gayet iyi, Dainese' nin de kaliteli bir ceket yaptığına eminim incelemesem de... İzmir sıcağında olduğum yerde, motosikletle debelenirken elbette terliyorum bu tekstil cekette de oluyordu. Ben pek terlemem, deri kısımlar zaten fazla terleyen kısımlar değil. Yola çıkıp biraz gaz açınca hemen serinletiyor zaten... Hava giriş fermuarları kapalı kullanıyorum hala öyle söyleyeyim. Üstelik acayip şık ve içlikleriyle beraber İzmir' de kışın dahi sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Sıcak memleketlerde komple deri almayı anlamsız buluyorum kısacası tabi sürekli yüksek süratlerde veya pistte kullanılmayacaksa.

Eldiven için bir şey diyemeyeceğim yine inlcelemediğim, bilmediğim bir ürün. Bizim distribütörler belli başlı modeller dışında getirmiyor ya da eski sezonları ucuza toplayıp getiriyorlar anladığım kadarıyla çünkü yurt içi pazarda bu sitelerdeki çoğu ürün yok. Dainese Air Hero kullanıyorum, ergonomi, rahatlık on numara. Hiç terlemiyor elim, gayet başarılı buluyorum. Telefon kullanabiliyorum eldivenle, özellikle dokunmatik kısmı yok ama... Kask için bir şey diyemeyeceğim...
 
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
154
Revit Ignition kullanıyorum, böyle bir mont;

http://www.essentialmoto.com/wp-content/uploads/2015/08/Revit_Ignition_2-Review_03.jpg
http://www.essentialmoto.com/wp-content/uploads/2015/08/Revit_Ignition_2-Review_02.jpg

Dainese' nin o modelini görmedim, incelemedim fakat tekstil-deri karışımı yaz ve optimum güvenlik aynı zamanda şık olmak açısından en iyi çözüm. Dikişleri ve destekleri gayet iyi, yani herhangi bir kaza durumunda deri-tekstil kısımlarla bir sorun yaşayacağımı düşünmüyorum ki tekstil kısımları pek hasar alacak kısımlarda değil. Yani dikiş ve parça açıları gayet iyi, Dainese' nin de kaliteli bir ceket yaptığına eminim incelemesem de... İzmir sıcağında olduğum yerde, motosikletle debelenirken elbette terliyorum bu tekstil cekette de oluyordu. Ben pek terlemem, deri kısımlar zaten fazla terleyen kısımlar değil. Yola çıkıp biraz gaz açınca hemen serinletiyor zaten... Hava giriş fermuarları kapalı kullanıyorum hala öyle söyleyeyim. Üstelik acayip şık ve içlikleriyle beraber İzmir' de kışın dahi sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Sıcak memleketlerde komple deri almayı anlamsız buluyorum kısacası tabi sürekli yüksek süratlerde veya pistte kullanılmayacaksa.

Eldiven için bir şey diyemeyeceğim yine inlcelemediğim, bilmediğim bir ürün. Bizim distribütörler belli başlı modeller dışında getirmiyor ya da eski sezonları ucuza toplayıp getiriyorlar anladığım kadarıyla çünkü yurt içi pazarda bu sitelerdeki çoğu ürün yok. Dainese Air Hero kullanıyorum, ergonomi, rahatlık on numara. Hiç terlemiyor elim, gayet başarılı buluyorum. Telefon kullanabiliyorum eldivenle, özellikle dokunmatik kısmı yok ama... Kask için bir şey diyemeyeceğim...

Tıfıl mısınız hocam? Ne Revit'i?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tavsiyem tamamen file ceket alın. Üzerinde kısmı deri falan olmasın kesinlikle.

Eldiven de tamamen yazlık olsun. Yine mevsimlik delikli deri falan değil. Leş gibi terletir, elinizden zor çıkarırsınız, ömrü de kısa olur. Mutlaka yazlık eldiven bakın. Bir çok markanın mevcut. Ben Alpinestar Air carbon 2 kullanıyorum, memnunum.

Kısacası mevsimlik ürün almayın. Aldığınız şeyler soğuk havada giyince üşütecek, kullanılamayacak türden olmalı. Yoksa yaz sıcağında zor.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Deri , hemide Adana'da, hemide yazın. Abovvv.

İçinde tulum peyniri gibi olursun. Adamı su kaybından öldürür.

Şaka bir tarafa; fileli mont ile bile akşam saatinde toplantıya gidene kadar suyum çıkıyor. Bir de trafik sıkışıksa alttan da vuran motor sıcaklığı. Gökkuşağı kavşağına gelinceye kadar yangın var diye bağırasım geliyor

Bir çok arkadaş zaten tavsiye vermiş. Lakin file de giysen yine terleyeceksin.

Firmalara sesleniyorum Adana'ya özel yazlık kıyafet üretin :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst