[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın,ertelediğimiz gezimizi bu hafta gerçekleştireceğiz inşallah.

HATIRLATMA

eğer yağış olmazsa,bu pazar İSKENDERUN'a gidilecektir.
buluşma yeri:CEYHAN TARAFI MOLA TESİSLERİ
BULUŞMA SAATİ:9.00
KESİN HAREKET SAATİ:9.30

buyrun afiyet olsun


 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:iyi günler dostlar.bora çok hain,sin gidebilen var gidemiyen var sabah sabah
bu resimler atılırmı.alacagın olsun.:rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
İyi akşamlar millet,
Hafta sonu sizi bilmem ama ben İskenderun Arsus' ta olacağım.
Bora ağam o görselleri hayata geçiririm ben sizin yerinize de
birer lokma atarım.:cherry:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hadi yine iyisiniz,yağışsız 4 günlük bir süre var.:wiinkk:
seçkin / faruk,artık şu avatarınızı değiştirin yav.:bounce:
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
Günaydın arkadaş lar hepimiz e hayırlı hafta lar olsun dunki gezi süper di emegi gecen abilerime teşekkür ederim :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın ADANA MT.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:05 ----------

günaydıııın,akşama görüşmek üzere.:king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst