[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın,akşamki şen toplantı için hepinize teşekkürler.:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın,hepinize bol PTT li bir hafta sonu diliyorum.:wiinkk:% 70 yağışlı gösteriyor.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
DUYURU
arkadaşlar,recep albay belinden ameliyat olmuş.aşkım tüfekçi hastanesi 4.katta yatıyormuş.kendisine acil şifalar diliyorum.
 
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
203
Dostlar sağolun. Bin şükür ameliyat olmadan kurtardım. Bugün taburcu oldum biraz istirahat ve korse ile atlatacağım sanırım.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Recep ağam geçmiş olsun
Nazar değdi sana nazar
Müsait olduğunda görüşelim
Sana bir kurşun döktürüp,
Okutur, üfletirim. Dipçik
Gibi olursun
Şaka bir yana Allah şifalar versin
 
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
414
Abimize gecmis olsun demek istiyorum. Forimda yeniyim burayida yeni buldum bi adanali olarak selam vermeden olmaz dedim.
Iyi aksamlar memleketin guzel insanlari. Guzel bir yagmur yagiyor suan cay ve yagmurun keyfiyle hepinize hayirli aksamlar diliyorum :)
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:hayırlı günler.recebim daha yeni gördüm.geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.
:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst